Cometas - Cabezota ……Cabezota op volle oorlogssterkte ten onder in Leeuwarden. Een zielige vertoning !!!
Na 20-6 bij rust kwam Cabezota sterk terug maar verloor onterecht (A) met 39 - 19 Jammer dat Cometas. ophield met spelen..
Oke` loopt naar het einde van de competitie.
Jahn 2 en Svbo lijken zeker van degradatie dat moet wel zeer raar lopen.
Boven in is er weinig zeker, maar het lijkt duidelijk te gaan tussen VenS en Reehorst.
Wie heeft de grootste kans.
Reehorst moet nog de lastige uitwedstrijd spelen in Leeuwarden bij Cometas. Een moeilijke pot tegen de thuis sterke Friezen.
VenS speelt de belangrijke thuiswedstrijd tegen E&O3. Waar veel eer op het spel staat.
Het weekend daarna is de finale van onze regio klasse A, Reehorst - VenS.
Mijn prognose: Reehorst verliest in Leeuwarden, VenS wint net van E&O3.
VenS wint ruim van Reehorst en haalt daarmee het kampioenschap binnen in de Regio klasse A.
Wat denken jullie?????????
IK sluit me aan bij nr 20.
Reehorst is een leuk team maar wat ze missen aan routine heeft V en S wel.
Ik ben niet zeker van een verlies van Reehorst in Leeuwarden, zo sterk is Cometas ook weet niet.
Wel verliezen ze van V en S maar ik denk dat V en S weer verliezen zal van E&O 3 wanneer deze compleet is.
Onderin is het niet meer zo spannend, ik gok dat het lompe en fysieke Jahn II eruit vliegt.
We zullen het nog zien want volgende week speelt Jahn II tegen het ook al niet te goed handballende SVBO maar toch gok ik op SVBO als winnaar en Jahn II als degradant. De enige kans om verder nog punten te pakken voor beide ploegen is misschien thuis tegen Cabezota.
De Cirkelpoesjes en ook Hazewind zullen geen punten meer pakken tenzij de Cirkeltijgers nog weer gaan spelen zoals ze kunnen.
Hazewind is gewoon geen goede ploeg en kan niet beter spelen dan dat ze nu doen, en halen dus daarom geen punten meer.
DOS maakt nog wel kans om 4 tot 6 punten te pakken en kan misschien nog wel stijgen naar plaats 6.
Hurry-up, Donar, E&O en Cometas zullen ongeveer op dezelfde plaats blijven staan.
Knappe overwinning van DOS trouwens om het even bij het onderwerp van de post te houden.
Cabezota wordt afgedroogd in Leeuwarden, en verder gebeuren er geen gekke dingen.
Wat vinden jullie?
De kampioen van de regioklasse zal waarschijnlijk uit de onderlinge confrontatie tussen Reehorst en V & S komen. De winnaar van deze wedstrijd is denk ik kampioen aangezien ze beiden in theorie nog 1 lastige wedstrijd hebben…V & S tegen E & O en hetzelfde weekend Reehorst naar Cometas……
Onderin gaat de strijd idd tussen SVBO en Jahn alhoewel misschien maar 1 team degradeerd…..Hurry up 2 degradeerd waarschijnlijk uit de hoofdklasse….dus is er hoop voor Jahn. Aankomend weekend spelen ze tegen elkaar en ga uit van winst Jahn aangezien de selectie weer wat breder is..dan is het onderlinge verschil 5 punten….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?