Voorspelling Dames Hoofdklasse A ronde 18

• M-7

ja inderdaad, Nieuw Heeten heeft vaker van Borhave gewonnen

• ballenmeisje

Ooh ik bedoel er ook niks mee voor Nieuw Heeten hoor!

Maar ik vond Borhave een goede kans hebber voor de 2e plek.

maar nu hebben ze 4 wedstrijden achter elkaar verloren! waar ze eerder geen of haast geen punten lieten liggen

• M-7

DOS - VVW 23:18

5 doelpunten verschil, goeie overwinning ben benieuwd of DOS de hele wedstijd aan de winnende kant heeft gestaan.

• goal

DOS-VVW

ruststand 14-6

eindstand 28-18!

• zapper

tsja Schreef:

——————————————————-

> > 6- Havas - ZAP, ZAP staat echt op een plek waar ze

> niet op gehoopt hadden en zeker niet op hadden

> ingezet begin dit seizoen. Havas doet het leuk met

> de jeugd erbij nu, hopen dat ze dit door zetten.

> Denk dat ZAP toch nog een maatje te groot is maar

> een stunt zit er nog niet in deze ronde dus ga uit

> van een stunt hier dus winst voor Havas !!

Prima om de jeugd van Havas te noemen, maar vergeet niet dat ZAP dit seizoen ook gestart is met 6 dames die uit de A-jun overkwamen; 4 daarvan zijn nog steeds A-tjes. Dat is feitelijk een heel nieuw team en een nieuwe trainer…moet ieder aan elkaar wennen en wil de trainer ook nieuwe spelpatronen etc. De overstap naar de hardere en snellere en slimmere ploegen vraagt gewenning, Bovendien is de selectie niet zo breed dus dan zijn de blessures of afwezigheid van Sanne,Nena, Nadia en Wendy direct van invloed. Veel van de eigen supporters hebben rond de 5e a 6e plek gepouled, dus is het een prima seizoen. Het begin was boven verwachting en de laatste verliezen misschien wat geflatteerd..maar dat is de les van dit seizoen. Van iedere andere ploeg kan gewonnen en verloren worden. Met meer gogme kan het volgend jaar weer een prachtig seizoen worden. Voor de nieuwe trainer ligt er een fantastische uitdaging, want deze groep heeft meer in de mars!

• tsja

Zapper, het was ook niet als negatief gezien richting ZAP.

Dat ZAP met een geheel nieuwe ploeg is begonnen geloof ik best maar over dat de ploeg zo jong is, is niet echt reeel want volgens mij spelen er veel meer teams dit seizoen met een ploeg waarvan er nog genoeg A zijn.

Bovendien zijn de meiden die van ZAP erbij zijn gekomen vorig seizoen nog uit de goude lichting gekomen volgens mij die kampioen waren in de jeugddivisie en ook nog een leuke plaats op het NK uiteindelijk behaald hadden.

En volgens mij is de ploeg die nu bovenaan staat grotendeels A-jeugd en ook weer een nieuwe samenstelling. Volgens mij bestaat die ploeg uit 8 tot 9 A-jeugd spelers.

ZAP heeft zeker een leuke ploeg, en ze komen er ook heus wel weer. Misschien dat zei VOC2 volgende week wel kunnen pakken ze spelen thuis en 1 ding kan je wel zeggen van ZAP als ze thuis spelen is het altijd stampvol en spelen ze eigenlijk altijd met een 8ste man in het veld. Weinig teams in de hoofdklasse waar je dat kan zeggen. En als er echt 6 A-jeugd spelers in zitten, nou dat met de 8 a 9 A-jeugd spelers bij VOC dan heb je eigenlijk weer de finale van de jeugddivisie vorig seizoen toch ? en op het NK. En dat waren zeker spannende wedstrijden wie weet !!! gaan de ZAPPERS voor een stunt zorgen.

Wat is het verhaal eigenlijk van ZAP dat ze daar dit seizoen niet meer met HARS spelen ? Voorheen werd daar altijd met HARS gespeeld, ook de A-jeugd speelde vorig seizoen daar met HARS. Hoezo zijn ze daar dit seizoen vanaf gestapt misschien weet jij hoe dat zit ZAPPER ? Was de zaalbeheerder het er niet meer mee eens ? Want ZAP was wel bezig of nog steeds bezig met een heel topsport plan. Daar hoort HARS toch ook bij lijkt mij al zal daar niet iedereen het mee eens zijn.

• Whahaha

Whaha ik ging even snel in mijn sms kijken, want ik dacht idd ook 28-18.

Schijnt een keiharde wedstrijd geweest te zijn!

En hoezo word er in de hoofdklasse ineens kilos hars op de bal gesmeerd!!!!

• pingels

EINDSTAND DOS - VVW 28 -18 dos heeft het niet meer uit handen gegeven.

als v v w geen 11 pingels hadden gehad was het verschil nog veel groter geweest, wat een wedstrijd!!!!! v v w dacht geloof ik dat ze in een

arena liepen en gingen als stieren op de rode lappen af er mag nog van geluk gesproken worden dat er geen erge ongelukken zijn gebeurd en als

ze iemand de grond in lopen zeggen ze gewoon wat een mongool, maar je moet andere nooit met jezelf vergelijken.

• -

pingels, alleen ‘EINDSTAND DOS - VVW 28 -18 dos heeft het niet meer uit handen gegeven’ is juiste informatie

in de rest van jou bericht staat echt geen enkele kern van waarheid, wat een onzin allemaal

Daarnaast was het volgens mij een speelster van DOS die het veld af moest na haar mond te hebben opengehaald, dus dat van dat ‘wat een mongool’ kun je beter op jezelf betrekken.

• nieuwsgierig

klinkt weer leuk kunnen we de beelden niet zien