Peb,
ben je vergeten dat je ook nog naar Helmond moet????
Vind je??? Het prikbord is bedoeld om meningen te geven, maar hier kennelijk niet!
Het valt mij alleen wel op dat NOAV vrijwel altijd óf wordt afgezeken óf belachelijk wordt gemaakt. Kunnen jullie er soms niet tegen dat een ploeg net gepromoveerd, zo goed draait??
Nogmaals mijn constatering was dat er vrij makkelijk overheen wordt gestapt dat NOAV eerder met 13 doelpunten verschil heeft gewonnen tegen Swift Arnhem. Ik vroeg me af waarop de basering ontstond dat er nu verloren zou worden (door iedereen, of lopen we allemaal gezellig achter 1 iemand aan?).
Daar moet dan op gereageerd worden dat er mensen huilen?!? Een kinderachtige reactie veroorzaakt ook weer een kinderachtige reactie!
Wat mij betreft einde discussie, ik blijf wel lekker meelezen en lachen om jullie commentaren. We zullen wel zien wie er zondag wint in Arnhem.
Artemis - VHC
Boerenhandbal wil gehakt maken van VHC. VHC'rs hebben de punten nodig, echter… wordt een nieuwe kroeg geopent in valkenswerd! Reden des te meer om even vlug vlug punten te kapen en trug naar huis te gaan. Niet te gehaas spelen vhc dan mag 't misschien nog lukken. 24-24
Blerick - Snelwiek
Smalle selectie tegen de ziekenboeg. Wat is beter? blerick ruikt idd bloed de laatste wedstrijden en pakt veel punten. Snelwiek heeft 't schuitje laten varen en gaat voor een middenklassering. Blerick stelt zich veilig: 26-23
Swift Helmond - White Demons 2
Swift thuis gemotiveerd en sterk, WD uit voornamelijk bras. Heenwedstrijd werd teleurstellend verloren door helmond, WD de laatste westrijden tog met de oude rotten aardig bezig. Zal nog spannend kunnen worden, echter Helmond trekt thuis altjid aan het langste eind. 32-28
Ha-Stu - Loreal 2
Ha-Stu rock en rolt de 2e helft netjes door, toch een beetje overschat de 1e helft.. Loreal heeft punten nodig, maar de studentjes zijn meer gedreven voor de punten. 26-24
Hercules 4 - Jupiter'75
Hercules met de oude rotten - juupkes moeten blijven winnen. Gaan dat hier ook doen na een uitblinkende 1e helft gewoon de punten mee naar Eersel nemen. 19-24
AHV Swift 2 - NOAV
Swift thuis sterk, zal gemotiveerd zijn tegen NOAV die toch goed staan te spelen. NOAV moet niet zeuren en voorspellingen nemen zoals ze zijn. Toegegeven, van alles wordt een punt gemaakt voor de mannen uit Limburg, maar ze blijven dan ook mooi happen in dit visweer hier op 't forum. Spannende wedstrijd… Over de strafworp in de laatste seconde gaat nog veel gepraat worden. 25-25
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?