Voorspelling Heren Regio B / ronde 18

• Wasbaer

Het blijft spannend boven en beneden in de mooiste klasse van Nederland.

Artemis - VHC

Thuisvoordeel voor Artemis

Blerick - Snelwiek

Winst voor Blerick

Swift Helmond - White Demons 2

Dikke winst Helmond

Ha-Stu - Loreal 2

Winst Loreal indien ze zich niet afleiden door de ZUMBA dames (?)

Hercules 4 - Jupiter'75

Winst Juupkes

AHV Swift 2 - NOAV

Winst voor Arnhem !!!!

• Leek

Artemis - VHC

Artemis 31-25

Blerick - Snelwiek

Snelwiek 25-28

35-21

Ha-Stu - Loreal 2

Ha-Stu wint met klein verschil 28-27

Hercules 4 - Jupiter'75

Gelijk spelletje, 25-25

AHV Swift 2 - NOAV

Ook hier gelijk 28-28

• Calzone

Artemis - VHC

VHC

Blerick - Snelwiek

Blerick

Helmond

Ha-Stu - Loreal 2

Loreal

Hercules 4 - Jupiter'75

Jupiter

AHV Swift 2 - NOAV

NOAV

• amateur

Artemis - VHC

Artemis wint, puur op kracht met de steun van het thuispubliek vrij eenvoudig van VHC dat toch degelijk moet gaan uitkijken: 30-25

Blerick - Snelwiek

Snelwiek heeft wat mindere resultaten gehaald afgelopen weken terwijl Blerick zo hier en daar toch wat puntjes sprokkelt. Ik gok op Blerick met een miniem verschil: 27-26

Swift speelt weer eens thuis, de punten zullen dus in Hellemond blijven. 30-27

Ha-Stu - Loreal 2

Zumba meisjes zijn ook al door anderen gespot. Als Loreal de weg binnenin het megacomplex kan vinden zal het ook de punten meenemen uit Nijmegen: 25-23

Hercules 4 - Jupiter'75

Zoon tegen vader (als ik het me goed herinner), de laatste zal hier gaan winnen maar er zal flink voor gezweet gaan worden. 20-24

AHV Swift 2 - NOAV

Ik denk niet dat NOAV hier gaat winnen. Arnhem is taai en zal alles op alles zetten om nummer drie te blijven. 30-29

• Guru

Artemis - VHC

Artemis

Blerick - Snelwiek

Snelwiek

Helmond

Ha-Stu - Loreal 2

Loreal

Hercules 4 - Jupiter'75

Jupiter

AHV Swift 2 - NOAV

Swift

• helderziende

Artemis - VHC

Thuisvoordeel voor Artemis klopt maar VHC moet nu echt. En ik hoop dat het ze gat lukken, de vorm is er dat zag ik in Eersel en ze hebben de top 3 nu gehad dus kan het alleen maar beter worden. Ik gok op winst voor Valkenswird.

Blerick - Snelwiek

Snelwiek speelt te snel en te goed voor Blerick winst snelwiek

Winst voor Helmond met ruim verschil

Ha-Stu - Loreal 2

Loreal is gedreven en zal winnen bij de studenten.

Hercules 4 - Jupiter'75

Onze Juupkes gaan het maken dit weekend is er ook een van de waarheid.

AHV Swift 2 - NOAV

Swift is een ploeg die roet in het eten gaat gooien van de Limburgers ik zeg winst voor Arnhem !!!

succes

• NOAV-supporter

Iedereen schijnt te vergeten dat NOAV in de 1e helft van de competitie gewonnen heeft met 13 doelpunten verschil van AHV Swift 2….

Dit heeft nog geen enkele andere ploeg uit Regioklasse B ze nagedaan. Waarom zouden ze nu ineens verliezen?!?

• Bil

Wil je een volledige sterkte/zwakte analyse van beide ploegen afgezet tegen het competitieverloop en resultaten uit het verleden?

Het is geen exacte wetenschap dat voorspellen, meer een gevoel dat mensen hebben. Als je nu al huilie gaat doen als mensen je cluppie in de voorspellingen laten verliezen hoe hard zal dan een daadwerkelijk verlies aankomen bij je? Limburgers…

• NOAV-supporter

@Bil,

Hoor je mij huilen (met n) dan? Ik geef ook mijn mening maar, of mogen Limburgers dat niet van jou???

En mijn mening is dat men hier er wel erg simpel overheen stapt dat NOAV de vorige keer heeft gewonnen met 13 doelpunten verschil. Dat is wat er staat, niet meer en niet minder!

• Peb

Artemis - VHC

Dit zal denk ik een spannende pot worden. Artemis heeft een thuisvoordee en zoals ik me kan herinneren heeft Artemis een iets betere basis en breedte. Denk dat het eraan ligt in hoeverre “de goede” spelers van VHC het uit houden. Nipte overwinnen Artemis.

Blerick - Snelwiek

Snelwiek hier op technisch vlak beter dan Blerick. Al is Blerick meer een ploeg die er voor gaat indien er een overwinning geroken kan worden. Indien Snelwiek vanaf het begin een voorsprong opbouwt en blijft vechten, een overwinning voor de Rotterdammers.. Indien het gelijk op gaat, zie ik echter Blerick de winstpunten pakken.

Zal denk ik geen probleem worden voor de Swiftenaren

Ha-Stu - Loreal 2

In Nijmegen is het lastig handballen tegen Ha-Stu. Indien Loreal op snelheid speelt, zullen de limburgers winnen. Het kwartje kan echter ook aan de andere kant vallen.

Hercules 4 - Jupiter'75

Bij beide teams komt het spel voornamelijk vanuit 1 persoon. Echter zijn de andere spelers van Jupiter beter dan de rest van de spelers van Hercules. Overwinning voor Jupiter.

AHV Swift 2 - NOAV

Voor iedere team is het nu de uitdaging om roet in het eten te gooien bij NOAV. Iedere wedstrijd zal lastig worden voor ons. Zelf vond ik Swift een erg leuke ploeg om te tegen te ballen en ook een technisch team. Als IEMAND punten van ons zou pakken, dan denk ik dat Swift dat hier kan doen. Aan de andere kant weten we op welke manier we kunnen winnen van deze mensen, net zoals onze thuis wedstrijd. Zal zeker niet makkelijk worden, maar toch zeg ik dat noav aan de kop blijft ;)