Regio D: Tonegido overklast koploper Hercules

• Supporter

Tonegido - Hercules 27-21

Geen schijn van kans voor de jonge honden uit Den Haag!

• andere supporter

vind je het heel gek met zo'n belabberde tijdwaarneming + schreidsrechters

• Supporter

Als je echt klasse hebt, gebruik je scheids en tijdwaarneming (?) niet als excuus.

Simpelweg handballend overklast, geen antwoord hebben op de tactiek van Tonegido.

Ik, als neutrale supporter, heb genoten.

• Benno

Blabla…maak je niet druk..Hercules wint de titel echt wel…

Die gastjes uit Hypotyfushoef hoor je alleen als ze winnen…

• Supporter

Hercules mag ook best kampioen worden. Geen probleem.

Maar Als Tonegido compleet is moet je rekening met ze houden.

Dat moet jij toch weten Benno! Jammer dat je zo respectloos over Tonegido praat en dan nieteens hippolytushoef goed schrijven.

• benno

zo neutraal ben je niet! De ploeg uit hypotyfushoef heeft my dit seizoen niet kunnen imponeren! Te afhankelyk van lo..

• Pinoo

Hoi!

Ik moet toegeven dat Tonegido vandaag de betere ploeg was. Nou vind ik wel dat de term “Totaal overklast!” de boel iets te veel uit zijn verband trekt. Ik denk zelf dat Tonegido de betere ploeg, meer op zijn plaats is. Een ding is zeker het maakt de competitie weer iets aantrekkelijker en vooral spannender en worden de mannen van Hercules weer op scherp gezet. En ik zeg altijd; Mogen de beste kampioen worden!!!!!

Gegroet

• ploppie

Hoe kun je nu als neutrale toeschouwer daar aanwezig zijn? Het lijkt mij niet dat je óf voor de lol naar die uithoek gaat, óf per ongeluk in de buurt was en besloot een handbalwedstrijdje mee te pikken…

• Pinoo

Wie zegt dat ik neutraal ben :)-D???? Ik ben realistisch!!!

• Benno

Pinoo we hebben het hier over de supporter…die neutrale toeschouwer was in hypotyfushoef…:S