VOC2 - DOS

• tsja

Net of VOC2 compleet was ? van wat ik gehoord heb liepen er 2 van DS3 mee, 2 A-jeugd speelsters, en viel er nog een speelster uit ook in de 2de helft. RH volgens mij.

Hoorde dat de keepster van DOS wel heel goed was en heelveel kansen van VOC2 om zeep heeft geholpen dus dat hierdoor de uitslag nog draagbaar was.

Uit zal natuurlijk een andere wedstrijd worden. 1 ding is zeker de strijd om de 2de plaats is weer volledig open nu !!

En met de wedstrijd VZV-Borhave en VOC2-VVW op het programma dit weekend kan de stand wel weer eens heel anders zijn na Zondag. Kort om niks anders dan leuke wedstrijden.

Wie gaat er nog punten snoepen van VOC2, en wie gaat er straks vandoor met de 2de plaats ?

• pombido

VOC 2 - DOS was een aparte wedstrijd. VOC begon sterk met een 6-0 in de eerste minuten. Zij waren idd niet compleet. De keeper van DOS heeft haar ploeg op de been gehouden. Als alle kansen van VOC erin waren gegaan had de uitslag minimaal een verschil van 15 gehad. Dos geen slechte ploeg maar VOC heeft toch meer klasse individueel en samen.

De uitslag van VVW - Borhave is natuurlijk top !! Hiermee heeft voc weer 5 punten voorsprong op de nummer 2.

Uit tegen DOS zal een moeilijke wedstrijd kunnen zijn, maar van uitgaande dat VOC geen punt meer laat vallen zijn zij dan al kampioen tegen DOS.

• FAN

Borhave stond idd 4 doelpunten voor 10 minuten voor tijd. Maar jeetje wat een ongeinspireerd zooitje zeg en dan een schreeuwlelijk van een coach aan de kant. Vond het een slappe hap, niet echt spectucalair. Maar ja VVW weigerd 1 meter uit te stappen met verdedigen en werden gewoon 1 tegen 1 uitgedolt. Vooral nummer 14 van Borhave was daar goed in. Geloof dat die de meeste veldgoals van de hele wedstrijd heeft gescoord.

MAAR AL MET AL WAS HET DE WEDSTRIJD VAN DE SCHEIDSRECHTERS!!! Ze gaven na 10 seconden aanvallen tijdspel, de hand ging de lucht in en ze floten af.

En dan die twee minuten straffen. Eerst ging bij VVW iedereen er steeds af, toen kwam borhave 4 goals voor en de laatste 10 minuten ging bij Borhave iedereen eraf en toen won VVW.

Ik had meer verwacht van Borhave, jammer voor hun, goed voor de stand, blijft het toeminste een beetje spannend.

• hippie.

Wat betreft de scheidsrechters; Boontje komt om zijn loontje.

Als eerlijke en neutrale toeschouwer moet ik zeggen dat bij Borhave tegen VOC2 ook de scheidsrechters op de hand van borhave waren.

VOC2 speelde na genoeg de hele 2e helft met 5 man. Waarvan ook nog een penalty afkeurd was, en alles tegen kreeg.

Hier in heeft borhave dus geen recht van spreken. Moet ik toegeven dat het wel een mooie pot was !

• kijkertje

hey pombido'

als alle kansen van voc benut waren, dat is toch zeker een grapje want moet er dan helemaal geen keepster in dat doel of als alle kansen van dos erin waren gegaan was de uitslag ook anders geweest ja

ja zo lust ik er nog wel een paar. en de uitwedstrijd tegen dos zal een moeilijke wedstrijd kunnen worden zeg je terwijk voc veel meer klasse heeft ??? je spreekt jezelf wel erg tegen he !!! is dit amsterdamse

logica ????

de tijd zal het leren

veel handbal plezier

• zieligerds

Wat een onzin dat VOC moeilijk doet over het feit dat er 2 DS3 speelsters meededen. Spelen die niet heeel toevallig op het zelfde niveau en staan zij niet heel toevallig ook hoog gerangschikt. En ahh goss ze moeten A speelsters mee, alsof die speelster slecht zijn. Ook in de A1 zitten erg goede speelsters. Dus doe a.u.b. niet zo zielig, jullie kunnen uit weet ik hoeveel teams speelsters trekken. menig vereninging heeft het niet zo breed.

Ik vind het terecht als jullie kampioen worden, want jullie hebben zowel individueel als in teamverband de beste ploeg. Maar loop niet zo zielig te doen, ook andere toppers verliezen wel eens of hebben een moeilijke wedstrijd. Maar ga dit niet aan het feit opleggen dat jullie de helft missen, want dan trek je zo weer een ander vat open.

• Fritzie

Zit al een tijdje de discussies te volgen van de dames hoofdklasse A want het is werkelijk komisch om te lezen waarom de ploegen in die klasse verliezen.

Nu zie ik dat VOC een keer aangeeft waarom ze minder zouden spelen (winnen wel) om dezelfde reden dat alle verliezende ploegen op dat moment zitten te janken en dan is het ineens zielig.

Haha het zal wel aan de Amsterdamse logica liggen

• Pompido

kijkertje,

Typische worden voor iemand die niet in handbal land thuis is..

helaas zijn er wellis wedstrijden waarbij het lijkt dat er geen keeper op doel staat..

Jammer dat alleen weer het negatieve uit berichten worden gehaald..

Pompido stopt hierna met het plaatsen van berichten omdat aan de eind van de race maar 1 kampioen zal zijn..!!

En dat wordt met eigen team en eigen kracht behaald..

Misschien moeten andere mensen en teams eens niet gaan haten, maar gaan leren van VOC dan zou het handbal in Nederland op een veel hoger niveau komen..

• tefalpan

Lees net het wedstridverslag op www.emmen.nu, blikt dat DOS heeft gespeeld zonder zin 3 meest scorende speelsters, Gerike Mulder, Sandra Louissen en Annelies Smeets.

Had het nog moeten zien!!

• Fritzie

Wisten natuurlijk vooraf al dat ze geen schijn van kans hadden. Slechte verliezers daar uit het Oosten