VOC2 - DOS

• tsja

Ik zie Kwiek2 - Westsite en VVW - Borhave, maar we hebben deze ook morgen nog.

VOC2-DOS op papier toch wel een topper ? DOS werd aan het begin van het seizoen volop gebombardeerd tot titelkandidaat. VOC2 wist niemand eigenlijk iets van en staan inmiddels bovenaan en daarvan roept bijna iedereen weer dat die dit seizoen kampioen worden. DOS laat weten via de site dat ze juist deze wedstrijd voor het eerst dit seizoen weer compleet zijn en volkomen blessure vrij zijn. Waarbij VOC2 uit de laatste wedstrijd tegen Borhave gehaald kan worden dat die nu te maken hebben met veel blessure leed. Kijken we naar de stand kan het na Dinsdag er in ene compleet anders uitzien. Wint DOS en Borhave idem dan heeft DOS nog maar 3 punten achterstand op VOC en Borhave nog maar 1. Verliest DOS en Borhave heeft VOC weer een behoorlijk gat van 5 om 7 geslagen. Voor een Dinsdagavond dus 2 best hele belangrijke wedstrijden op het programma. Jammer dat ze doordeweeks ingehaald worden ik denk dat veel mensen graag bij 1 van de 2 gaat kijken.

Oke dan de voorspellingen maar: Kwiek2 wint, VVW wint, VOC2 wint maar denkt dat ze er diep voor moeten gaan ondanks het thuis voordeel. DOS gaat er vanaf minuut 1 bovenop denk ik, dus laten we hopen op een sterk kopel voor deze wedstrijd.

Wat denken jullie ?

• handbalfan

Ik denk dat dit wel aardig klopt. mijn vermoedens gingen hier ook al naar uit of misschien een gelijk spel??

Begreep dat DOS toch niet helemaal compleet kon gaan spelen dus ben benieuwd of die morgen nou wel of niet compleet zijn. DOS gaat denk ik inderdaad ook vanaf minuut 1 er bovenop maar denk niet dat VOC2 dat zomaar toelaat VOC2 zal voor eigen publiek niet willen verliezen en er ook tegenaan gaan. Het word een spannende wedstrijd denk ik. Laten we ook inderdaad hopen op een sterk koppel!

ik wens beide teams veel succes en ben benieuwd naar de eindstand!

VVW- Borhave word ook een goede wedstrijd denk ik.

VVW zal niks uit handen willen geven maar niet te min wil Borhave dat, ze zijn dichtbij de koploper en de competitie heeft nog wel even te gaan.

ik denk ook dat dit een spannende wedstrijd word met hopelijk ook een goed koppel!!

ook deze 2 teams wens ik veel succes en ben ook daar benieuwd naar de eindstand!!

• guus

Ik laat jullie de uitslag van vanavond van voc dos zou gauw mogelijk horen.

• tsja

VOC2 - DOS rust 13-12 eind 27-22 heb ik gelezen op de site van DOS.

Wie ow Wie was erbij klinkt als een spannende wedstrijd zeker 1ste helft.

En dan VVW - Borhave 30-27 ??? wat is daar gebeurd………………..

• samklaver

Kwiek2 -Westsite 1 20-28

duidelijk lijkt mij.

• sem klaver

Trouwens waarom is inhaal wedstrijd ZAP- Nw.Heeten niet gespeeld???

Kan toch niet door het weer zijn geweest vreemd is het wel, begreep dat deze pasvolgende maand (16-3) plaats gaat vinden?????!!!!!!!

• goal

volgens mij was VOC2-DOS 15-15 bij rust als ik het scorebord goed zag.

hoe was VVW-Borhave?

• guus

Ik weet dan niet naar welk score bord jij hebt gekeken want het was idd 13- 12.

• guus

ik weet niet naar welk score bord jij hebt gekeken maar de rust bij voc-dos was 13-12!

Uhm bij vvw - borhave, wat ik heb gehoord stond borhave een kwartier voor tijd 4 punten voor, hoe kan je dit uit handen geven vraag ik me dan af?? Waren ze moe?? Of had vvw nog een troef achter de hand???

Nou iig knappe prestatie van vvw!!

• girly08

Het was een spannende wedstrijd,

VOC heeft met 6-0 voor gestaan maar daar liet DOS het niet bij zitten.

In de 2e helft heeft DOS nog voor gestaan met 15-16 terwijl Annelies Smeets, Gerike Mulder en Sandra Louissen niet mee speelden.

De laatste 10 minuten liep VOC weer uit nadat DOS 2 rode kaarten kreeg.

Dus uit bij DOS, krijgt VOC het zeker nog moeilijk.