Regio C dames weekeinde 20/21 februari

• Hans

Nee, 4 weken geleden geprobeerd te verzetten. Stompwijk speelsters en coach wilden niet meewerken. Stompwijk dames 2 zou dan een keer niet kunnen trainen (5e klasse afdeling???)

Atomium heeft net als een paar anderen problemen met de voorjaarsvakantie. Vorige week was iedereen vrij vanwege carnaval waar dames regio C niets mee te maken heeft.

Er is op een gegeven moment netjes afgebeld bij het afdelingsbureau.

Groeten

• niks

Nee hoor ik heb de goede wedstrijd zitten kijken.

Ik ben trouwens niet van Ventura hoor.

Dus ik kan neutraal ordelen over deze wedstrijd.

Maar ik weet nu in ieder geal hoe jullie spelen in verband met volgende wedstrijd tegen jullie.

Wij waren toen zo slecht dat er niet echt iets uit te halen viel.

• niks

Dit probleem hebben helaas bijna alle ploegen uit deze poule.

Goede planning weer net als ieder jaar.

• Sjakie

Ik neem ook niemand iets kwalijk.

En heel toevallig wordt in stompwijk wel ieder jaar carnaval gevierd!!

Voor ons is het bijna niet mogelijk wedstrijden te verzetten. Veel speelsters ook met wisseldiensten en dergelijke.

Helaas hebben wij niet vernomen dat atomium niet kon op zondag. Dus wij waren helaas voor niks aanwezig.

Dat blijft altijd erg jammer.

Maargoed, volgende keer beter..

• Hans

Hoi Sjakie, je bent waarschijnlijk geen speelster van Stompwijk gezien je naam.

Heb wel vernomen dat er officieel afgemeld is.

Wat daarna is gebeurd met de info moet je bij het bonds bureau navragen.

• Nina

Hallo meiden, ik ben benieuwd of de scheidsrechter ook voor niets is gekomen. Als die ingelicht is, zal denk ik ook Stompwijk ingelicht zijn en dan is er intern iets fout gegaan.

Groetjes,

Nina.

• Handbalster

Als je dan toch neutraal kan oordelen, moet je toch eerlijk zijn dat VTC had moeten winnen? Ze hebben het alleen zelf verprutst door al die pingels te missen..

Maar ben wel benieuwd welke speelster je nou bedoelt van ons, welke positie stond ze?

En je hebt al eerder tegen ons gespeeld zeg je, dan wist je toch al hoe ons spel was?

• Feessie

Westlandia2 - HAR&O 20-24

Vreemde wedstrijd met veel uitgedeelde straffen aan de kant van HAR&O. meerdendeel werden deze uitgedeeld doordat de coach en de speelsters hun mond niet konden houden. Dit bracht HAR&O uit hun spelletje waardoor westlandia aardig bij wist te blijven en zelf tot 2 punten verschil kwam. Maar uiteindelijk wist HAR&O nog wat te scoren en de wedstrijd winnend af te sluiten.

en even voor de discussie hier op het forum …stop hier lekker mee en accepteer de uitslag en kijk weer naar volgend weekend waar iedereen weer nieuwe kansen heeft om te winnen, met of zonder de eventuele ‘versterkende aanvullingen’. ;)

• Handbalster

Hoi Feessie, de discussie gaat niet over het verlies, dat ben ik allang weer vergeten….. we hebben het zelf verprutst…

Het ging om de lullige opmerking van Ventura, maar ook dat verbaast me eigenlijk niets…

En ik heb niks gezegd over ‘versterkende’ aanvullingen……

Maar je hebt gelijk hoor, dit heeft niet zoveel zin….

Succes allemaal volgende week!

• Klein Duimpje

Handbalster, ik word een beetje moe van de discussie die je steeds aangaat en het laatste woord dat je steeds overal in wilt hebben.