Regio C dames weekeinde 20/21 februari

• Ventura

Ventura - Vriendschap

Spannende pot, maar punten bleven in Schiedam.

Vriendschap kon zelfs niet met hulp van de scheids (zo'n pingel of 10) niet winnen.corinne was top, 7 pingels gehouden!!!

En even voor de “zeurders” onder ons het was zonder Sharon (die was niet eens in de hal).

• Handbalster

Een spannende pot was het zeker, ik vraag me alleen af of dit iets met handbal te maken had……:S

Als je moedwillig mensen pijn wilt doen en wilt blesseren vanaf de eerste minuut….. Maar maakt niet uit, we zijn wel wat gewend(:P)

Maar dan ook niet piepen als je een paar tikken terug krijgt, want daar is Ventura wel goed in….

En hulp heeft VTC zeker niet gehad van de scheidsrechter…..beetje jammer dat je dat zegt, de goede man was alleen en ik moet 'm complimenteren, hij zag bijna alles en floot prima en dat is niet iets wat je snel uit mijn mond zou horen rollen….;)

De pingels die VTC kreeg waren terecht, die kwamen voort uit goede acties en aanvallen…. Dan valt er over te twisten of de keepster idd zo goed was, of dat VTC

gewoon 7 pingels stom inschoot? Nou ben ik de lulligste niet en geef dan ook toe dat de keepster goed stond te keepen.

Jammer voor ons, want als je de pingels gewoon scoort, win je deze pot vrij makkelijk…… Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat VTC bijna niet traint de laatste tijd, dan ben je minder scherp…..

• bling

Handbalster Schreef:

het gaat er niet om dat de scheidsrechter alleen was

het kan gewoon niet

zaterdag avond en dan geen koppel aanwezig dit terwijl er dit weekend koppes vrij waren

wellicht nieuw bloed in de scheidsrechter commissie

besturen stel dit aan de kaak

——————————————————-

> Een spannende pot was het zeker, ik vraag me

> alleen af of dit iets met handbal te maken

> had……:S

> Als je moedwillig mensen pijn wilt doen en wilt

> blesseren vanaf de eerste minuut….. Maar maakt

> niet uit, we zijn wel wat gewend(:P)

> Maar dan ook niet piepen als je een paar tikken

> terug krijgt, want daar is Ventura wel goed

> in….

>

> En hulp heeft VTC zeker niet gehad van de

> scheidsrechter…..beetje jammer dat je dat zegt,

> de goede man was alleen en ik moet 'm

> complimenteren, hij zag bijna alles en floot prima

> en dat is niet iets wat je snel uit mijn mond zou

> horen rollen….;)

> De pingels die VTC kreeg waren terecht, die kwamen

> voort uit goede acties en aanvallen…. Dan valt

> er over te twisten of de keepster idd zo goed was,

> of dat VTC

> gewoon 7 pingels stom inschoot? Nou ben ik de

> lulligste niet en geef dan ook toe dat de keepster

> goed stond te keepen.

> Jammer voor ons, want als je de pingels gewoon

> scoort, win je deze pot vrij makkelijk…… Maar

> dat zal wel te maken hebben met het feit dat VTC

> bijna niet traint de laatste tijd, dan ben je

> minder scherp…..

• Handbalster

bling, ik snap je bericht niet helemaal…. Als je er op doelt dat ik dat ooit geschreven heb, helaas…… er zijn meer hondjes die Vickie heten…

• Handbalster

Of bedoel je dat er twee scheidsrechters hadden moeten en kunnen staan? Ik las je bericht verkeerd…..;)

Ja, daar heb je gelijk in, had zeker beter geweest qua dat twee meer zien dan eentje…. Had denk ik voor Ventura niet gunstiger geweest…

Maar ik wilde er mee zeggen dat deze man in z'n eentje prima heeft gefloten, we hebben wel vaker één scheids gehad en dat was meestal erg slecht….

Ben het er wel mee eens dat, zeker op zo'n pot, er gewoon een koppel had moeten staan….

• niks

Misschien had het beter geweest voor VTC als ze hun eigen coach een stuk tape om zijn mond hadden gedaan.

Ik heb deze wedstrijd ook gezien en jullie grootste tegenstander was jullie eigen coach.

Die man spoort niet, al na 1 aanval in de eerste helft ging hij uit zijn dak tegen de scheidsrechter.

En verder over moedwillig pijn doen van de tegenstander bedoel je neem ik aan jullie eigen nummer 3, daar zit ook een steekje bij los.

Best wel jammer, want aanvallend was zij toch zeker een van jullie beste speelsters.

Ik vond de scheidsrechter zeker niet slecht al gaf hij wel wat snel pingels.

• Handbalster

Ik dacht, ik blijf nog aardig…..

Ik weet niet of je dan goed hebt opgelet, maar hij ging niet zo maar uit z'n dak…:P

De eerste tien minuten werden er drie speelsters van ons zodanig aan hun arm getrokken, terwijl er een open doelkans was….Regel in het handbal, blijf gewoon van die arm af!

Of zou het onkunde zijn??

Dus dat dan een coach uit z'n dak gaat lijkt me niet verwonderlijk, desondanks de scheids er goed voor floot, hoewel hij er ook makkelijk rood voor had kunnen geven.

En over een steekje los gesproken…!!! Laat ik dan maar niet beginnen over jullie nr. 112…. knijpen, slaan, armen/shirtje trekken…..en vanaf de eerste minuut, sloeg helemaal nergens op!

Allemaal niet zo heel erg , alleen zoals ik al zei; Wil je uitdelen, dan moet je ook leren incasseren en dat is nou net niet de sterkste kant van Ventura!:P

• Handbalster

En trouwens, ik weet niet welke speelster je bedoelt van ons…. nr. 3 is onze hoekspeelster…!? Die is idd erg goed, maar zeker niet gemeen…

Heb je dus toch naar een andere wedstrijd zitten kijken??

• Sjakie

Stompwijk - Atomium 10-0

• Speler2

Ze zijn niet komen opdagen dus??