Regioklasse B round 15

• amateur

Inhaalwedstrijd :

NOAV-Blerick

Blerick zal het nog moeilijk krijgen de rest van het seizoen. Toch een van de voornaamste degradatiekandidaten, vooral gezien de laatste uitslagen. NOAV wint met dubbele cijfers (33-16)

VHC-Snelwiek

Ik gok hier op een verrassing. Nipte winst voor VHC (25-23)

Blerick - Swift Helmond

Swift heeft een ongenadig pak slaag gekregen afgelopen weekend, ook tegen Blerick zal het moeilijk worden. Toch winst voor Hellemond (20-26)

White Demons 2 - Jupiter'75

Kippetje eitje (17-30)

Ha-Stu - Hercules 4

Ha-Stu is inderdaad goed op dreef de laatste tijd, vraag me af wat er daar sinds enkele weken voor wondermiddel in de biertjes zit? Hercules is natuurlijk wel een zeer gelouterde ploeg en zal zich niet snel de kaas van het brood laten eten. Toch een overwinning voor de studenten (27-22)

Loreal 2 - AHV Swift 2

Mooie wedstrijd en een gelijke opgaande stand ik gok op Arnhem (27-29)

Snelwiek - Artemis

Artemis heeft wat goed te maken van de eerste wedstrijd, bovendien heeft Snelwiek al een wedstrijd in de benen zitten. Als de Tilburgers het conditioneel redelijk op orde hebben zal de overwinning voor de bezoekers zijn (25-26)

VHC - NOAV

NOAV wint betrekkelijk eenvoudig in een slechte wedstrijd vanwege het dubbele programma van deze clubs (30-24)

• Thijs

Helderziende, als wij thuis alles winnen..winnen we ook van je juupkes he;)

• helderziende

Klopt Thijske,

Heb ook niet gezegd dat jullie thuis niet van de Juupkes winnen.

Maar ik denk dat jullie meer uitpunten zullen morsen dan jupiter dus denk ik dat zij kampioen worden>:D<