Regioklasse B round 15

• Peb

Here we go!

Inhaalwedstrijd :

NOAV-Blerick

Overwinning voor NOAV. Wederom als er geen overschatting plaats zal vinden, zal een soortgelijk score komen als tegen WD2.

Blerick - Swift Helmond

Swift heeft iets in te halen van de wedstrijd tegen ha-stu. Blerick zal de wedstrijd van vrijdag nog in de benen hebben, makkelijke voerwinning Swift

White Demons 2 - Jupiter'75

Ook de juupkes zullen zich willen revangeren. Zal geen spannende wedstrijd worden.

Ha-Stu - Hercules 4

Ha-Stu op de winnende tour? In Nijmegen kan het verrekte moeilijk worden en daardoor blijft de winning mood voor Ha-Stu doorzetten.

Loreal 2 - AHV Swift 2

Dit kan in het begin een leuke wedstrijd worden. Beide teams willen snel tempospel spelen, maar hebben niet echt de breedte om dit de hele wedstrijd door te zetten. Nipte overwinning Loreal.

Snelwiek - Artemis

Techniek overklast fysiek. De punten blijven in roffa.

VHC - NOAV

Overwinning voor NOAV, 5 verschil.

• Calzone

Eerder dan Bil

Inhaalwedstrijd:

Noav wint, mits geen onderschatting

Blerick - Swift Helmond

Zag dat Swift Helmond pas 1 keer uit gewonnen heeft. En Blerick haalt bijna alle punten thuis. Denk gelijk dus, maar dat is scorebordjournalistiek.

Jupiter doet z'n best om het vatje te winnen.

Ha-Stu - Hercules 4

Ha-Stu wint.

Loreal 2 - AHV Swift 2

Loreal is zowel fysiek als snel en ook in de breedte. En wint.

Snelwiek - Artemis

Snelwiek wint.

VHC - NOAV

NOAV wint.

• Bil

Inhaalwedstrijd :

NOAV-Blerick

Blerick niet bij machte om voor een stuntje te zorgen, ruime overwinning NOAV

Blerick - Swift Helmond

Swift moet zich herpakken van de blamage in Nijmegen, anders kon Blerick hier wel eens aan het langste eind gaan trekken.

Het mag een tikkeltje scherper dan afgelopen weekend. Ook al staat WD laatste, het is geen ploeg om te onderschatten.

Ha-Stu - Hercules 4

4 op een rij van MB.

Loreal 2 - AHV Swift 2

Zaterdag een Loreal gezien dat van iedereen kan winnen, vorige week een Loreal gezien dat van iedereen kan verliezen. Denk dat de punten in Venlo blijven.

Snelwiek - Artemis

Snelwiek doet de heenwedstrijd dunnetjes over.

VHC - NOAV

Walkover voor NOAV.

• Leek

Inhaalwedstrijd :

NOAV-Blerick

Blerickzit in een serieuze dip, NOAV is de ploeg van de tweede competitie helft.

NOAV wint en lijkt een dezelfde weg te volgen als V&L vorig seizoen, een wat mindere eerste competitie helft om vervolgens in het tweede deel toe te slaan.

Blerick - Swift Helmond

Normaliter zou je denken Swift Helmond, maar ze hebben in Nijmegen wel een behoorlijk pak slaag gekregen.

Blerick pakt de punten.

Dit is een wedstrijd met geschiedenis, ik geloof dat Jupiter zich al eens vaker op de Demonen heeft verkeken.

(vergelijkbaar als Loreal 2 tegen Blerick) Ik denk dat de Demonen gaan winnen

Ha-Stu - Hercules 4

Ja als je zo van Swift Helmond kan winnnen moet je ook van Hercules winnen, Ha-Stu wint..

Loreal 2 - AHV Swift 2

Duel tussen de reserves, beiden wisselvallig maar ik denk dat het thuisvoordeel genoeg is voor een overwinning voor Loreal.

Snelwiek - Artemis

Snelwiek wint gemakkel.

VHC - NOAV

NOAV wint, in Valkenswaars zijn er zelden walk-overs te melden van de uit-ploegen maar NOAV komt dit weekend op gelijke hoogte met Jupiter.

• Peb

Leek,

Denk je echt dat WD van de Juupkes kunnen winnen?

Ik ken de historie dan niet, maar ik zie toch een degelijk verschil tussen deze twee. En juist door het verlies vorige week denk ik dat de Juupkes zich niet laten foppen door WD.

Met alle respect voor WD, maar denk dat Jupiter een completere ploeg is.

(al zal een verlies van Jupiter het ons wel een stukje makkelijker maken haha)

• Bil

WD is de enige ploeg tegen wie we geen punten hebben gepakt vorig jaar. Wel in de voorbereiding vorig jaar van WD1 gewonnen en de brabant troffee (supercup) gepakt tegen WD2. Al met al geen makkelijke tegenstander voor ons.

• Helderziende

Inhaalwedstrijd :

NOAV-Blerick

Noav wint thuis voor de rest van het seizoen alles denk ik

VHC-Snelwiek

Lastig in Valkenwaard maar Snelwiek heeft meer inhoud dan het geplaagde VHC.

Hopenlijk wat backup van A jeugd of heren 2 (de knokploeg) kan helaas niet komen kijken maar zondag ben ik er weer.

Blerick - Swift Helmond

Swiftheeft het uit inderdaad weer moeilijk dit jaar maar ik denk dat blerick een maatje te klein is voor Hellemond.

Ik denk dat het wel een spannende pot wordt, Juupkes hebben het altijd moeilijk daar. Ik ga wel kijken want wil zien hoed de mannen zich revancheren.

Ha-Stu - Hercules 4

Hercules gesterkt door het punt van vorige week maar Has-tu de ploeg in vorm. die gaan niks weg geven Hast-Tu wint dus.

Loreal 2 - AHV Swift 2

Mooie wedstrijd en een gelijke opgaande stand ik gok op Arnhem

Snelwiek - Artemis

Snelwiek zal met fris spel winnen van het fysieke Artemis.

VHC - NOAV

Ik hoop op een mooie wedstrijd, volgens mij heeft VHC nog wat geod te maken van de uitwedstrijd. Als de wedstrijd tegen snelwiek uit de benen is kan het spannend worden. Ik hoop op een VHC overwinning maar zal moeilijk worden zoals door iedereen voorspeld maar een walk over…..nee denk het niet.

• Ventje

Eerst de inhaalwedstrijden:

Noav - Blerick, wordt een overwinning voor Noav, maar Blerick zorgt voor spannende wedstrijd en noav moet de gehele wedstrijd vol aan de bak. (zodat wij zondag een vermoeid noav treffen)

VHC - Snelwiek, Donderdag een zware wedstrijd tegen snelwiek, verre tocht op donderdag avond dus hoop op vermoeiing bij snelwiek en dus een kleine overwinning voor ons.

Hoop alleen dat onze opbouwer geen zware blessure heeft (gebeurde zondag al voor de wedstrijd) maar vrees ervoor aangezien het dezelfde knie was als vorig jaar. Afgescheurde voorstre kruisband in de Knie.

Dan van het weekend……

Blerick -Swift Denk ook dat blerick het hier zwaar zal hebben ivm de wedstrijd op vrijdag, dus het zal een kleine overwinning worden voor swift.

WD - Jupiter ondanks dat het zwaar is voor jupiter in berkel enschot zullen ze hier geen fouten maken, dus nipte overwinning voor de juupkes. Daarbij opgeteld dat wij (voor 2 kratten Juup) best willen winnen van Noav aankomend weekend wordt dit het beslissende weekend.

VHC - Noav Hebben wat recht te zetten tegen Noav. Blamage tijdens de uitwedstrijd met een ongemotiveerd VHC omdat we op een roze wolk zaten door 3 x winst in begin seizoen. Punten zijn hard nodig om degradatie te voorkomen, en noav 2 wedstrijden in 3 dagen dus we gaan voor overwinning van ons.

Hastu - Hercules Hastu is op oorlogspad dus gok dat ze hier de overwinning in nijmegen houden.

Loreal - swift. thuisoverwinning voor loreal.

Snelwiek - Artemis. Gelijkspelletje…. maar misschien dat ik na donderavond een andere mening heb als ik Snelwiek heb zien spelen.

• Thijs

Inhaalwedstrijd :

NOAV-Blerick

De vorige keer stonden we daar voor niks dus denk dat het met de motivatie wel goed zit dus we winnen.

VHC-Snelwiek

Ik weet dat wij het thuis lastig hebben gehad tegen VHC, maar ze hebben niet veel wissels. Denk dat snelwiek de wedstrijd in het laatste kwart naar zich toe trekt.

Blerick - Swift Helmond

Gelijkspel

Jupiter wint hier makelijk, WD mist aan kwalitiet, zeker in de goal.

Ha-Stu - Hercules 4

In die school spelen is al erg, de bal is erg. Denk dat Hercules hier een pak slaag krijgt. Maar de tentamen weken zijn voorbij dus mssn dat ze flink gedronken hebben daar…

Loreal 2 - AHV Swift 2

Spannende pot, loreal uit sta je altijd al met 5-0 achter. Het is alleen jammer dat loreal geen goeie keeper heeft en swift aardig wat schot kracht van de 2de lijn. Kan beide kanten op.

Snelwiek - Artemis

Snelwiek als ze de vuisten kunnen ontwijken winnen hier makkelijk.

VHC - NOAV

Zal zeker geen walkover worden, ik ga ervan uit zonder hars. Moet wel zeggen dat er de laatste weken beter getraind en gespeeld word. En we hebben onze middenopbouw sinds de 2de seizoen's helft terug.Ik kan me van VHC eigenlijk ook niet meer zo heel veel herinneren, en weet niet of dat een goed teken is! En weet ook niet hoeveel spelers ze hebben met al die blessures… Maar denk dat we winnen met 4 goalen.

• helderziende

Zo ventje nog een blessure erbij of was deze opbouwer al geblesserd sinds vorig jaar??

Ik begrijp je verhaal niet helemaal.

Maar moed houden jullie spelen nog steeds leuk handbal en hebben goeie spelers, en hopenlijk genoeg inhoud.

succes Donderdag en Zondag