Voorspelling Heren regio B / Ronde 14

• Ventje

Hey schutter,

Heb ff op de website van AHV swift gekeken en van de Heren 1 foto hebben er sowieso 3 meegedaan tegen ons, en ik heb ook op internet gezien dat 1 van deze spelers niet alleen selectie zit maar ook daadwerkelijk speelt in het 1ste.

nr 12 Giordano Larijn

andere opbouwer zie ik in overzicht dat deze nog niet gescoord heeft en dus wellicht niet in 1ste speelt?!?! Wouter Beke (dacht dat hij ook in 1ste speelde)

En nog een speler die ik zie staan is de Linkerhoek (nr10) maar die heeft volgens mij altijd in het eerste gespeeld. Zie dat hij nu tijdstraf heeft gehad dit seizoen, maar weet niet of hij nog vast in het 1ste zit of deel van selectie uitmaakt. Dat is Kevin Gerritsen.

• Schutter

Ventje,

Je hebt gelijk dat die eerste in het 2e mee heeft gedaan en die heeft zich onderhand vast gespeeld, dus die zal je dit seizoen niet meer tegen komen.

Wouter Beke heeft in de voorbereiding zijn achillespees afgescheurd dus die is dit seizoen nog niet in actie gekomen!, denk dat je daar iemand anders voor aanziet.

En de laatste heeft een stapje terug gedaan voor een tijdje.

Maar je hebt gelijk dat er zeker meerdere uit het 1e mee hebben gedaan maar dat zou elk 2e team doen lijkt mij.

• Carlos TNT

Heren, hoe staat het eigenlijk met de promotie en degradatieregeling in de regioklasse B dit seizoen?

We willen natuurlijk die platte kar buiten rijden, maar toch ook wel fijn om te weten wat er allemaal aan het einde van de competitie te wachten staat

• Bil

Ik dacht dat jij volgend jaar in het 2e ging spelen als we zouden promoveren Rob :D

• carlos tnt

Mompelt iets van: training wildcards en skievakanties tijdens verste uitwedstrijden

• Bil

Je kan ook gewoon weer heremigreren of wat is het juiste woord

• Ventje

die wouter zal ik dan inderdaad voor een andere aan hebben gezien, die linker opbouwer / midoupbouw die ik bedoelde had ook donker haar maar is geen 1.91 net als die wouter, denk 1,80 / 1,85. Die zal dan wel vast in het 2de staan.

Snap goed dat je deze spelers mee laat doen maar was gewoon benieuwd hoeveel het er waren en of deze nog mee deden.

Bij Groene ster was dit ook altijd het geval, maar altijd alleen bij de thuiswedstrijden.