Ventje is Back……
Onze midopbouwer komt dit jaar idd niet meer terug, net als vorig seizoen een schouder blessure. Hebben kraakbeen weg moeten halen en zijn pees dicht moeten hechten. 6 weken een mitella en volledige rust en daarna 1/2 jaar tot 1 jaar revalidatie. 1 voordeel 6 weken eindigd net voor de carnaval.
Maar dan nu de voorspellingen,
Juupkes moeten het in eigenhuis kunnen winnen, want loreal is dit seizoen te wisselvallig
Artemis - blerick, dit wordt een redelijk makkelijke overwinning voor artemis, fysieke kracht van artemis is toch sterker dan dat van blerick
Noav -white demons. Erg makkelijke overwinning voor Noav, duidelijk een van de kampioenskandidaten en vooral thuis lastig te verslaan
Hastu-swift H –> zie ik dat nu goed, heeft Hastu punten gepakt ?? Dat gaat alleen dit weekend niet gebeuren. Swift completer team dan de nijmegenaren. Harsloos zijn de hellemonders ook wel gewend vanuit de Braak.
Swift A - Snelwiek –> Heb snelwiek nog niet gezien, ivm niet spelen vanwege het weer dus kan er moeilijk over oordelen, maar ik vond swift thuis erg sterk. De belangrijkste vraag bij swift is Hoeveel mensen van het 1ste doen er nog mee nu de competitie over de helft is. Ik denk dat de 2 sterkste opbouwers bijna/ aardig aan de limiet zitten en dus niet meer mee doen. maar misschien wel ivm directe tegenstander voor top 3, dus ik gok op Swift
Hercules - VHC zal een lastige wedstrijd worden en ik weet niet hoe we in de blessures zitten….. Maar gezien de eerste wedstrijd gok ik op een nipte overwinning voor ons..