Voorspelling Heren regio B / Ronde 14

• Wasbaer

Artemis - Blerick

Winst Blerick

Jupiter'75 - Loreal 2

Juupkes blijven op koers

NOAV - White Demons 2

Dikke winst Noav

Ha-Stu - Swift Helmond

3e winst op rij voor Ha-Stu met 1 verschil

Hercules 4 - VHC

Hercules is thuis op oorlogssterkte

AHV Swift 2 - Snelwiek

Snelheids Topper vd week, indien Snelwiek de rust in het team kan bewaren winst voor Snelwiek

• Leek

Artemis - Blerick

Artemis wint, maar niet met groot verschil.

Jupiter'75 - Loreal 2

Ja, Loreal toch wat dikker verloren van NOAV dan verwacht.

Maar Jupiter wil nog wel eens nochalant spelen gelijk spelletje.

NOAV - White Demons 2

NOAV gaat winnen misschien met net wat minder headhots.

Ha-Stu - Swift Helmond

JA Ha-Stu gaat de spanning terug brengen, kleine winst voor Ha-Stu

Hercules 4 - VHC

De Demonen zijn vergelijkbaar met Hercules 4 en daar won VHC ook dus ook dit weekend winnen de mannen uit Valkenswaard.

AHV Swift 2 - Snelwiek

Tja Swift wint in eigen huis.

• Carlos TnT

Artemis - Blerick

artemis wint, maar zeker niet dik…

Jupiter'75 - Loreal 2

Jupiter speelt zeker thuis niet meer nonchalant dit seizoen…. winst voor jupiter, zij het niet makkelijk, loreal 2 ploeg met veel handballend vermogen..

NOAV - White Demons 2

Noav wint, team to beat zijn sterk bezig, op dit moment grootste concurrent van jupiter

Ha-Stu - Swift Helmond

Swift kan ontzettend goed spelen, maar ook soms niet goed.. toch kleine winst Swift

Hercules 4 - VHC

VHC pakt weer de punten

AHV Swift 2 - Snelwiek

Snelwiek afgelopen weekend niet slecht gespeeld, bij momenten zeer sterk, maar ook mindere periode zitten in een negatieve periode, swift goed team zeker in eigen huis.. gelijkspelletje?

• Rick.Y

Artemis - Blerick

Gelijk opgaande start waarna artemis voor rust een gaatje slaat en het niet meer uit handen geeft.

Jupiter'75 - Loreal 2

Als Loreal hun schutters op dreef zijn word het een mooie avond in eersel, maar toch denk ik dat de punten in eersel blijven.

Zou gunstig zijn voor ons als de juupen verliezen:)

NOAV - White Demons 2

Punten blijven in Susteren na makkelijke overwinning

Ha-Stu - Swift Helmond

Swift Helmond zal de winning mood van Ha-Stu doorbreken.

Hercules 4 - VHC

Een gelijk opgaande wedstrijd waar het in de laatste minuut erom zal spannen. Gelijk spel

AHV Swift 2 - Snelwiek

Snelle pot in Arnhem, maar arnhem zal de puntjes thuis houden met een volle selectie.

• Peb

Artemis - Blerick

Overwinning Artemis. Hebben wat goed te maken van vorige week. Denk 3 verschil.

Jupiter'75 - Loreal 2

Loreal heeft een leuk spel, maar Jupiter is een completer team. Jupiter zal hier de punten gewoon in hun hometown houden.

NOAV - White Demons 2

Indien er geen onderschatting plaatsvindt, kan het een een makkelijke overwinning worden. Ligt geheel aan NOAV als het spannend wordt of niet.

Ha-Stu - Swift Helmond

Harsloos in Nijmegen… Zal niet de allerbeste/makkelijkste wedstrijd worden van Swift, maar denk dat de punten meegaan naar Helmond.

Hercules 4 - VHC

Op ervaring gok ik dat Hercules gaat winnen.

AHV Swift 2 - Snelwiek

Denk dat Swift gaat winnen, indien Snelwiek de hoofdjes niet laat hangen omdat het kampioenschap voor hun nu wel ERG ver weg is, kan het wel nog een spannende wedstrijd worden.

• Bil

Artemis - Blerick

Artemis helemaal de weg kwijt? Zal spannend worden, kan er hard (maar fair) aan toe gaan. Dubbeltje op zijn kant.

Jupiter'75 - Loreal 2

De bil maakt voor het eerst dit seizoen weer deel uit van de selectie. Spelen zal afhangen van of en hoeveel we voor staan. Punten blijven in Irsul.

NOAV - White Demons 2

Ik verwacht weinig problemen voor NOAV, maar als WD het op zn heupen heeft en de verdediging op orde is kan een klein stuntje in de lucht hangen.

Ha-Stu - Swift Helmond

Gelijkspelletje

Hercules 4 - VHC

Een eindelijk weer compleet VHC neemt de punten mee naar huis.

AHV Swift 2 - Snelwiek

2 ploegen die de laatste weken (waarschijnlijk) hun kansen op de titel hebben verspeeld. Wordt een kwestie van van een poging tot eerherstel van beiden. Nipte overwinning voor Swift

• helderziende

Mooi weekend komt er aan,

Jupiter'75 - Loreal 2

Ik hoop met goed handbal zaterdag in Eersel en de kampioenen doen hun plicht. Ik hoop op een beetje spanning maar denk dat Jupiter wel wint. Ik bedoel wie moet er in Eersel nou punten komen halen….ach wie weet in een derby misschien(:D maar verder is Jupiter thuis niet te verslaan dit jaar.

Hercules 4 - VHC

Bil zegt “Een eindelijk weer compleet VHC neemt de punten mee naar huis” sow Bil de blessures opgelost en Ventje terug from the states ?? Ik hoorde dat hun Middenopbouw niet meer speelt dit seizoen maar verder weet ik het niet. Als ze compleet zijn dan wint valkenswerd…

Artemis - Blerick

Artemis zal hard gewerkt hebben deze week en ondanks dat gebeurt wat verwacht was (in de 2e rond kent de tegenstander ze).zullen ze van Blerick toch wel winnen.

NOAV - White Demons 2

WD neemt de ouwe mannen niet mee naar zuid limburg dus makkie voor Noav ik zeg minstens 10 verschil.

Ha-Stu - Swift Helmond

Has-Tu maakt het Hellemond erg moeilijk misschien zelfs de 3e winst achter elkaar…

AHV Swift 2 - Snelwiek

2 ploegen die de laatste weken (waarschijnlijk) hun kansen op de titel hebben verspeeld. Wordt een kwestie van van een poging tot eerherstel van beiden. Nipte overwinning voor Swift

weer succes !!!

• Ventje

Ventje is Back……

Onze midopbouwer komt dit jaar idd niet meer terug, net als vorig seizoen een schouder blessure. Hebben kraakbeen weg moeten halen en zijn pees dicht moeten hechten. 6 weken een mitella en volledige rust en daarna 1/2 jaar tot 1 jaar revalidatie. 1 voordeel 6 weken eindigd net voor de carnaval.

Maar dan nu de voorspellingen,

Juupkes moeten het in eigenhuis kunnen winnen, want loreal is dit seizoen te wisselvallig

Artemis - blerick, dit wordt een redelijk makkelijke overwinning voor artemis, fysieke kracht van artemis is toch sterker dan dat van blerick

Noav -white demons. Erg makkelijke overwinning voor Noav, duidelijk een van de kampioenskandidaten en vooral thuis lastig te verslaan

Hastu-swift H –> zie ik dat nu goed, heeft Hastu punten gepakt ?? Dat gaat alleen dit weekend niet gebeuren. Swift completer team dan de nijmegenaren. Harsloos zijn de hellemonders ook wel gewend vanuit de Braak.

Swift A - Snelwiek –> Heb snelwiek nog niet gezien, ivm niet spelen vanwege het weer dus kan er moeilijk over oordelen, maar ik vond swift thuis erg sterk. De belangrijkste vraag bij swift is Hoeveel mensen van het 1ste doen er nog mee nu de competitie over de helft is. Ik denk dat de 2 sterkste opbouwers bijna/ aardig aan de limiet zitten en dus niet meer mee doen. maar misschien wel ivm directe tegenstander voor top 3, dus ik gok op Swift

Hercules - VHC zal een lastige wedstrijd worden en ik weet niet hoe we in de blessures zitten….. Maar gezien de eerste wedstrijd gok ik op een nipte overwinning voor ons..

• schutter

Ventje.

Ik vraag me af op welke 2 opbouwers jij doelt?? want de leeftijd ligt bij swift volgens mij zeer laag. Wat ik in de wedstrijd heb gezien, dus kunnen sommige zich niet eens vast spelen.

Ben benieuws!!

• amateur

Jupiter'75 - Loreal 2

Eenvoudige overwinning voor de mannen uit Eersel

Hercules 4 - VHC

Moeilijk, zou best wel eens een gelijkspelletje kunnen worden. Gehele wedstrijd voorsprong voor de heren uit Valkenswaard waarna Hercules in de laatste minuut de gelijkmaker scoort

Artemis - Blerick

Zoals al eerder opgemerkt zal dit hard tegen hard worden. Artemis heeft net wat meer explosiviteit en zal de punten thuis willen houden na de nederlaag tegen Hastu. Punten blijven dan ook in het mooie Brabantse land!

NOAV - White Demons 2

Deze wedstrijd zal niet spannend worden, punten voor NOAV

Ha-Stu - Swift Helmond

Als Hastu van Swift A en Artemis kan winnen, dan moet het andere Swift ook te doen zijn. Door punten te pakken doen de studenten de laatste plaats over aan WD2

AHV Swift 2 - Snelwiek

Wedstrijd om des keizers baard, winst voor snelwiek