Uitslagen Heren regio B / ronde 13

• Wasbaer

Blerick - AHV Arnhem 24-29 (13-15)

Spannende pot met tussenstanden van 7-8, 13-15 en 17-19. Blerick op het laatst met 3 man in het veld waarna Arnhem de punten pakte.

• carlos tnt

Jupiter wint in rotjeknor met 30-23. Benieuwd naar noav

• Robdk

Swift Helmond wint in een slechte wedstrijd met 26-21 van Hercules.

• Thijs

Volgens mij wast 25-30 Loreal - NOAV… Maar weet de stand niet meer zeker.

Vervelend dat de jupkes weer winnen..

• Peb

Het was 24-30 ;)

Dacht dat je vanaf de tribune het scorebord toch wel goed kon zien…. ;)

• Bil

De keeper van Loreal had niet zn beste dag volgens mij… Goede leiding van de scheidsrechters en terechte rode kaart voor de penalty in het gezicht van de keeper. Loreal heeft t mijns inziens weggegeven door té open te verdedigen, noav kon te vaak van 6 meter afronden.

• Robdk

Ha-Stu krijgt de smaak te pakken zie ik?

1 verschil gewonnen van artemis

• VHC-er

Eindelijk weer 2 punten.

zware wedstrijd tegen White Demons 2 met jawel de oude garde. big F heeft gespeeld maar kon het verschil niet maken.

Terechte overwinning voor VHC met 2 verschil.

• Peb

Keeper van Loreal had inderdaad niet zijn dag, aan de andere kant hadden wij weinig grip op hun schutter.

Rode kaart is discutabel. De spelers van Loreal vonden het zelf ook onterecht. Eén ding is zeker, er was GEEN sprake van opzet! Indien er sprake zou zijn van opzet, dan zou de betreffende speler 100% uithalen, welke hij zeker niet deed. Was bedoelt als een zeiler. Bal tegen het hoofd is altijd k*t. Vooral als het twee maal gebeurd in één wedstrijd.

• supporter

Peb.

Helemaal mee eens. Inderdaad vervelend wanneer je tweemaal in de wedstrijd een bal op het hoofd krijgt maar ik geloof niet dat het opzet was. Zeker gezien de reactie van de speler zelf. Rode kaart vond ik ook overdreven.

Noav was gewoon beter en ook de terechte winnaar. Verschil had iets minder kunnen zijn maar dat was het gevolg van een chaotisch einde.