Dames Regio c ronde 13

• mega mindy

Mooi dat je later meer informatie krijgt over de achtergronden van wedstrijden en scheidsrechters..

Wij hadden een prima scheids, zag niet alles maar floot een degelijke en gelijkmatige wedstrijd.

• hans

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat het NHV een koppel van een wedstrijd afhaal

omdat de club vindt dat die niet goed fluiten

het moet niet zieker worden bij het NHV

frans Schreef:

——————————————————-

> Oorspronkelijk stond op "onze' wedstrijd een

> koppel.

> Deze is door HERCULES geweigerd, omdat “ze” al 2

> eerdere wedstrijden “verkloot” hadden.

> Dit is mij als coach door de tijdwaarnemer (óók

> scheidsrechter) meegedeeld vóór de wedstrijd.

> Overigens floot deze solist een goede wedstrijd.

> Ik ben het wel eens met de stelling dat je naar

> het gewicht v/d wedstrijd moet kijken als je

> besluit een solist erop te zetten

• Handbalster

Ik wist ook niet eens dat dat mocht……::o

Het moet inderdaad niet gekker worden….. dan zou je als ploeg gewoon even kunnen uitmaken of je wel gefloten wilt worden door bepaalde scheidsrechters….zou in sommige ‘gevallen’ wel heel prettig zijn(:P), maar lijkt me niet de bedoeling!!

• Speelster

Dat is wel heel bijzonder! Ik wist ook niet dat je scheidsrechters mag weigeren.. Volgende stap is zeker zelf je scheidsrechter uit kiezen..

• Marc

Nou Frans je bent dan lekker ingelicht. Volgens de scheidsrechter zelf, die inderdaad goed floot, was hij in de week voor de wedstrijd opgeroepen omdat de scheidsrechters zelf hadden aangegeven dat ze Hercules dames al genoeg gefloten hadden en ons niet meer wilde fluiten.

• frans

Ligt dat aan mij of aan de “voorlichter”??????

• Sanka

is dat dan ook mogelijk dat scheidsrechters kunnen bepalen of ze een bepaalde club wel of niet willen fluiten?

Dat is toch ook iets aparts? Je wordt toch ingedeeld en daar moet je je dan aanhouden met uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Het is al helemaal vreemd en bijzonder.8-)