Dames Regio c ronde 13

• henk

Mij verbaasd het niks want ze kunnen het echt wel.

• Handbalster

Wel jammer dat het aan het einde van de wedstrijd weer onnodig spannend werd…..

Binnen geloof ik tien minuten stond VTC met 6-1 voor, daarna kwam Quintus weer sterk terug.

Toch bleef VTC knokken en de rust was dacht ik 13-7 voor VTC.

Na rust ging het een beetje over en weer, maar VTC liep toch weer uit… maar dan richting einde wedstrijd veel balverlies aan de kant van VTC, waardoor Quintus steeds dichterbij kwam… Gelukkig trok VTC aan het langste eind en werd het uiteindelijk 21-19 voor VTC!

Zijn er al andere uitslagen bekend?

• .....

HAR&O - Stompwijk 21-15

Ventura gewonnen van Hercules, maar weet geen stand…

• Steffie

Hercules - Ventura 19 - 24

Het was een leuke spannende wedstrijd, eerste helft was vaak in het voordeel van Hercules, maar bij rust 10-10. Eerst kwartier tweede helft ook nog gelijk 15-15 en daarna konden we gelukkig iets uitlopen.

Knappe winst VTC, blijft spannend in onze poule, leuker dan vorig jaar vind ik zelf.

Op naar volgende week….

• blabla

ROAC - Schipluiden: 28-14

• AA-tje

Westlandia 2 - Gemini

Ruststand 8 - 22

eindstand 23 - 42

• blblblbl

wat er toch gebeurd binnen het NHV

is pure competietie vervalsing

zijn er belangrijke wedstrijden

staat er maar een scheidsrechter

ook nu weer bij hercules ventura

natuurlijk heeft deze man goed gefloten

maar wedstrijden met koppels verlopen anders is bewezen

of je besluit om deze klasse met koppels te bemannen of met solisten

maar niet elke week wat anders.

NHV doe het voordeel er mee kijk eens naar de standen

zal je zien is onwijs spannend

dus besluit of een scheidsrechter of koppels maar niet wat er nu is gebeurd

bij hercules ventura

en ploegen die onderaan staan wel een koppel op zetten echt ongelofelijk voor een toeschouwer

• Handbalster

Ben het helemaal met je eens….. Alleen wat je nu weer gaat krijgen, zijn mensen die gaan roepen dat je blij moet zijn dat er uberhaupt een scheidsrechter is die wil fluiten…

Maar ik begrijp wat je bedoelt en is het zeker zo dat wedstrijden met een koppel anders verlopen dan met een solist en dat is niets ten nadele van de solist, maar een logisch feit….

• Feessie

bij westlandia -gemini was er ook maar 1 scheids maar moet zeggen dat hij het nog prima gedaan heeft hoor, tuurlijk kan hij niet alles zien maar dat was aan beide kanten wel zo. Jammer genoeg heeft hij te veel doelpunten van gemini goedgekeurd ;) nee hoor, jullie hebben verdiend dik gewonnen!

Iedereen heeft denk liever 2 scheidsrechters…maar ja soms moet je het er maar met 1 doen en hopen dat het goed gaat. het is niet anders!

• frans

Oorspronkelijk stond op "onze' wedstrijd een koppel.

Deze is door HERCULES geweigerd, omdat “ze” al 2 eerdere wedstrijden “verkloot” hadden.

Dit is mij als coach door de tijdwaarnemer (óók scheidsrechter) meegedeeld vóór de wedstrijd.

Overigens floot deze solist een goede wedstrijd.

Ik ben het wel eens met de stelling dat je naar het gewicht v/d wedstrijd moet kijken als je besluit een solist erop te zetten