Nou ik zal het je vertellen:
Er staat een ballonhal en daarin ligt een vloer dat lijkt op een soort ijzeren gaas.
En als je daar valt dan staat 3 weken later nog steeds de afdruk van die vloer op je huid.
En dat is als je geluk heb.
Dat de hoofdklasse B sterker is dan de Hoofdklasse A dat is een feit. Teams die promoveren vanuit de hoofdklasse B naar de eerste divisie doen het beduidend beter dan de teams die promoveren uit de hoofdklasse A naar de eerste divisie.
Wel vind ik de link die word gelegt aan SOS-Kwieksport en de 2 hoofdklasses vaag.
Dit jaar is zeker gebleken dat SOS-Kwieksport tot noch toe de zwakste is uit de competitie. Staan niet voor niets laatste.
Maar dat heeft ook zijn redenen. Gedurende de laatste 9 wedstrijden is het geen enkele keer met het basisteam van vorig jaar kunnen starten of eindigen.
De behaalde resultaten zijn dan ook geen schok, wel erg teleurstellend.
Ik weet 100% zeker dat als SOS-Kwieksport niet zoveel pech had met het wegvallen van belangrijke geblesseerde spelers en keeper ze gewoon een plek in de middenmoot hadden gehad. Hopelijk komt dit snel goed in de laatste paar wedstrijden en dan weet ik zeker dat mijn woorden bekrachtigd zullen worden..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?