sterke/zwakte analyse hoofdklasse B

• Lefthanded

We zijn nu halverwege de competitie en misschien is het wel leuk om elk team te analyseren. Bij elk team 1 of 2 zwakke en 1 of 2 sterke punten.

1. V & L

2. DIOS

3. Jawasport/Ventura

4. Sittardia

5. Wings

6. vd Voort/Quintus

7. Regioteam CAD2M

8. Witte Ster '75

9. Atomium'61

10. Gemini

11. Hellas 3

12. SOS-Kwieksport

• RR achteruit

Sterke punten van V & L ze winnen altijd de derde helft en ze worden KAMPIOEN.

Zwakke punt(en) ze willen nooit na huis.

• pimpernel

waarom begin je zelf niet

• RR vooruit

1. V & L

- Blijft de grootste titelkandidaat.

- Beste dekking met veel lengte en een goede keeper erachter.

2. DIOS

- Verrassende nummer twee met leuk handbal. V&L mag niet promoveren, dus…

- Het is hun eigen keuze en de discussie zal om die reden toch ook steeds weer opnieuw plaaien, de verschrikkelijke vloer!!!

3. Jawasport/Ventura

- Erg wisselvallig

- Leeft vanwege het vertekende beeld op dit moment op te hoge voet met de derde plaats. Middenmotor niet meer dan dat

4. Sittardia

- Technisch leuk spelende ploeg, komt fysiek nog wat te kort en thuis niet te verslaan

- Geen (lange) schutter in de ploeg

5. Wings

- Kroop enkele weken geleden toch redelijk ongemerkt naar de derde plaats. Thuis ijzersterk.

- Complete ploeg die nog wel hoger komt en het veel ploegen moeilijk gaat maken

6. vd Voort/Quintus

- Nog twee inhaalwedstrijden te spelen, dus een erg vertekend beeld in de stand

- Speelt al weken onder zijn kunnen, toch door de meesten vooraf als grootste titelkandidaat bestempeld

7. Regioteam CAD2M

- Een geweldige start van de competitie, maar de ploeg loopt met de smalle selectie op zijn tenen en krijgt flinke klappen de laatste weken.

- Afrikaanse inbreng maakte de verwachtingen toch niet waar

8. Witte Ster '75

- Nog een wisselvallige ploeg met een zeer stroeve start. Herpakken zich echter vooral thuis de laatste weken met enkele goede (en verrassende) resultaten.

- Geen hoogvlieger, de ploeg zal blij zijn, als ze de spannende zone weten te blijven ontlopen

9. Atomium'61

- Moet gezegd worden, moeilijke start van de competitie de eerste twee wedstrijden startend tegen de grootste titelkandidaten.

- Blijkt toch de nodige kwaliteit te ontberen om dit jaar bovenin mee te kunnen draaien, al zijn ze wel één à twee plaatsjes beter dan waar ze nu staan.

10. Gemini

- Moet het toch hebben van het (harsloze) thuisvoordeel en ploegen die hier absoluut niet mee om kunnen gaan.

- Staat waar het hoort te staan en zal moeten blijven uitkijken…

11. Hellas 3

- Niet helemaal op de laatste plaats, maar het wordt heel moeilijk voor de Hellenen.

- Houden het tempo maar met moeite bij, maar compenseren ietwat op routine. Te weinig echter…

12. SOS-Kwieksport

- Men spreekt van veel blessures en absenties (keeper en belangrijkste speler), die vanaf de komende periode opgelost zouden moeten zijn… afwachten dus…

- Met de ploeg waar men tot nog toe mee speelde gewoon echt de zwakste broeder. Hoofdklasse A en B is toch wat anders…

• nr8

Hoezo verschil A en B, allebei handbal toch?

wat zijn je argumenten?

• Robdk

Wat is er met de vloer van DIOS?

• RR vooruit

Dan doe je ogen maar eens open.

val er maar eens op en glij maar eens door.

Handbal onwaardig

• PE 1.6

Ik moet RR vooruit toch echt gelijk geven!

als je niet ziet wat met die vloer aan de hand is adviseer ik je om een bril te halen met sterkte 13+!!!!

Als dios wil promoveren zouden ze toch eerst een andere hal moet aanleggen.

• anoniem

Volgens mij gaat deze analyse over de teams en niet over de hallen en/of vloeren………

• Robdk

Ik ben er nooit geweest, vandaar dat ik het vraag…