Als het NHV naar ons toekomst, waarom dan weer dat cynisme?
Via de site is niet goed, via de topics is niet goed, via post is niet goed….
Nu komt men met een manier waarop ik denk dat zij met open vizier “ten strijde gaan” en iedereen, dus ook de schrijvers op het forum, mogen duidelijkheid vragen.
Als men denkt dat het bondsbestuur iedereen “onder de tafel kan praten” dan zegt dat iets over de kwaliteit van het besuur of van de zwakte van de andere kant van de tafel.
Dus laten we met elkaar de confrontatie aangaan als dit nodig mocht zijn en de coöperatie zoeken waar dit mogelijk is.
Ik ben wel en voorstander van een gedegen voorbereiding van met name de teams die straks mogen uitkomen bij de EK's in Nederland. Het zou te gek voor woorden en jammer van de centen zijn als we de eerste ronde al afhaken.
Een prima prestatie op het EK kan erg goed werken, ook bij de media (zie het damesvoetbal: eerst geen aandacht en toen men een leuk resultaat dreigde te behalen, waren persmuskieten niet meer weg te slaan).
Waar ik wel een beetje bang voor ben is het feit dat het NHV nog nooit in staat is gebleken successen te vermarkten!
Laten we voor succes gaan en de juiste mensen op de juiste plaats om het vervolgens te verzilveren. De huidige mensen (management) hebben bewezen dit in ieder geval niet te kunnen.
Even terugkomen op “het NHV komt naar u toe”: willen we TEGEN elkaar strijden of MET elkaar strijden?
Is het NHV bereid om conclusies te trekken met inachtneming van de conclusies van Twijnstra en Gudde?
Of wil men veel geld laten besteden door mensen die bewezen hebben daar slecht mee om te kunnen gaan?
Komen er nog meer “lijken uit de kast”?
Als je zovel begrotingen in zo'n korte tijd presenteert, welke is dan geloofwaardig?