heren 1-ste klasse Midden Nederland (TOPPER)

• Zaanstreek

Ga dat kratje maar naar Soest brengen.

• uitslag

Heeft Zaanstreek verloren dan?

Wat is de uitslag dan geworden.

• ron

Laat Richard zaterdagavond dat kratje maar meebrengen naar Soest als ie komt fluiten

Dan zorgt Jor wel dat dat kratje zondag in de kleedkamer van hun team komt.

Het was een verschrikkelijke wedstrijd om te zien door de man in het grijs.

Hij liet het helemaal uit de hand lopen.

Maar gelukkig bleven beide teams redelijk rustig naar elkaar toe.

Overwinning Fulmen iets van 32-26

Havas gefeliciteerd.

• Arjan R

@ Havas Keeper

Wanneer kunnen we afrekenen?

We hadden je eigenlijk gisteren wel in Soest verwacht met dat kratje ;), had je 'm direct kunnen aftikken.

Was voor mij trouwens wel raar om te spelen tegen een ploeg in Smeeing/BDC tenue.

Zaanstreek was namelijk vergeten om de tas met kleding mee te nemen, dus ze hebben een goed excuus: geen eigen kleding.

Zou dit de reden zijn geweest dat beide ploegen zoveel afspeelfouten hadden?

• Havas Keeper

Heren Fidelitas,

dat kratje bier komt jullie kant op. Daar ga ik voor zorgen… zaterdag 6 maart Havas 1 - Lelystad 1, kampioenswedstrijd, kom allen kijken :D

• Arjan R

Hé Havas Keeper, namens de mannen uit Soest/Amersfoort bedankt voor de dorstlesser.

Hoewel ik er zelf afgelopen weekend niet was, heb ik begrepen dat ze na de winst tegen Westsite het kratje soldaat hebben gemaakt.

Maak er een mooie kampioenswedtrijd van en denk er niet te makkelijk over.

Wij hebben in 2010 twee wedstrijden verloren: van Havas en van Lelystad ………….

• pinahenkie

Hoe kan er dan een vrije bal genomen worden als de tijd al voorbij is? (is in het algemeen bedoeld, niet specifiek op deze wedstrijd) Dat heeft dan toch helemaal geen zin meer?