heren 1-ste klasse Midden Nederland (TOPPER)

• moaningmhyrtle

alles op alles spelen en de scheidsrechter hielp daarbij een klein beetje, Havas had 1 keer en misschien wel 2 keer een strafworp moeten krijgen.

wat noem je dit dan? tussen de regels doorgelezen hebben de scheidsrechters een partijdige beslissing genomen die in twijfel genomen wordt.

dat vind ik niet positief klinken hoor

• Analyticus

Overigens is het ook absoluut niet waar. Als je de beelden bestudeert is er in de latste 5 minuten nergens een moment waarin de scheidsrechter ook maar in de verte een strafwrp kan toekennen. net zo min als dat de scorende hoekspeler, zoals in het verslag van HAVAS staat vermeld, een 3-pas sprong mag nemen. De hoekspeler krijgt de bal en haalt uit stand gelijk uit (beelden zijn beschikbaar). Een vorm van gekleurd kijken. Jammer.

• een kijker

Als de scheidsrechters op hun stopwatch hadden gekeken dan hadden zij de wedstrijd al afgefloten want de tijd was al zeker 5 sec. voorbij dit door dat bij de start van de tweede helft na het fluitsignaal de klok niet werd gestart door de tijdwaarnemer.Deze werd pas na 5 a 6 sec. gestart, dus was de wedstrijd al afgelopen en telde het doelpunt niet, zaanstreek is dus wel degelijk door de scheidsrechters geholpen.

Een kijker

• fan

die beelden…staan die ergens online?

• Gerrit Spilt

Dat kan wel zo zijn, maar als HAVAS gewoon de wedstrijd uitspeelt dan is er niets aan de hand. Zijn deze discussies nergens voor nodig en hadden ze twee punten mee naarhuis genomen.

• moaningmhyrtle

beste de kijker, als je goed hebt opgelet, dan werd de tijd ook neit op tijd gestopt en heeft deze nog 5 seconden doorgelopen voordat ze het stopzetten.

maar goed, dit is een zinloze discussie als je niet weet welke tijd de sr nog hadden en hoeveel seconden zij nog hadden op hun horloge.

een stopwatch is namelijk zo een ding wat om je nek hangt.

een horloge met stopwatch is iets anders dan alleen maar een stopwatch

uiteindelijk blijkt hier wel weer, dat je het dus nooit goed doet als sr, helemaal niet als jouw ploegie daardoor in de laatste seconde gelijk speelt en je liever had gezien dat ze hadden gewonnen.

• Zaanstreek

Voor beelden zie hvzaanstreek.nl

• Nr. 23

Dat noemen ze nu een“slimme” wedstrijd tafel!

• regeren is vooruitzien

Ik wou dat ik zo'n glazen bol had waarin ik aan het begin van de 2e helft al kon zien dat ik aan het eind 5 seconden nodig had……Kom op jongens waar hebben we het hier over.

Goed dat er overigens beelden zijn dan kan iedereen zien dat er vanuit Almere door sommigen toch enigzins met een gekleurde bril wordt gekeken. Men ziet gewoon wat men wil zien. Jammer, er waren gewoon 2 ploegen sportief aan het handballen met twee goede scheidsrechters en een uniek einde. Dat moet je ook kunnen accepteren zonder de waarheid hier en daar beentje te lichten. Past ook niet bij de wedstrijd waarin, nogmaals, publiek en spelers, sportief met elkaar om gingen.

• moaningmhyrtle

ik ben overigens een zaanstreker en geen almere-naar (of zoiets)