Programma 9/10januari Dames Regio C

• mega mindy

dat was gemini ventura heren.

• Handbalster

Het staat echt bij de uitslagen van de dames…. hebben ze het zeker verkeerd ingevuld…

Er staat 29-30 voor Ventura en de standen zijn daar ook op aangepast….

• mega mindy

dat zag ik ook, op de nhv site staat het goed.

toch goed gedaan met twee goede spelers ;)

• Handbalster

Dat bedoel ik! hihihihii…..

• speelster

Quintus-ROAC is toch niet zo spannend geworden.

ROAC speelt erg wisselend lijkt wel?

• blablaa

ROAC begon zwak aan de wedstrijd. Quintus daarentegen profiteerde goed van onze fouten/zwakheden op dat moment (veel balverlies in de aanval en te afwachtende verdediging) en waar wij niet scoorden (teveel breaks en open kansen missen) deed Quintus het wel. Quintus kon makkelijk uitlopen naar een 13-6 ruststand. De tweede helft hebben we 13-13 gespeeld, maar toen was het dus al te laat voor ons…

• sanka

Dat soort wedstrijden heeft VTC ook wel eens gehad en dat kan best frustrerend zijn:S

Helaas is de wedstrijd DWS - VTC uitgesteld ivm het weer. Ze durfden het risico niet te nemen en er waren al wat speelsters onderweg naar het verzamelpunt en die gleden heerlijk over de snelweg. Hopelijk kunnen ze deze wedstrijd gauw in halen.

De wedstrijd tegen gemini wordt als het goed is op woensdag 20 januari ingehaald in Amsterdam.

Er waren toch niet zoveel verrassende uitslagen dit weekend. De competitie blijft spannend!

Op naar het volgend weekend met minder sneeuw!

• kirstenn

inderdaad knap van gemini met 2 goede speelsters

ik blijf erbij;)