Ik ben het met Kirsten eens.
Het hangt van Roxanne en Nicole af. Zij kunnen het verschil maken, de rest speelt leuk mee, maar maakt het verschil niet.
Als die twee meiden niet in de wedstrijd komen, zijn ze te verslaan denk ik.
Dat is toch ook bij VTC, als je die opbouwster uit dekt is er verder ook niemand die dan op staat om de touw te trekken. Plus je haalt 75% scorend vermogen weg, daarna ga ze piepen in de hoop dat ze wat reserves op kunnen bouwen bij de scheids, maar dat lukt niet en dan gaan ze helemaal rare stunten uithalen.
Allereerst de beste wensen!
Zelf denk ik dat je nooit echt bepalende speelster hebt. Tuurlijk heb je er een paar die beter zijn in aanvallen maar ook speelsters die beter zijn in de dekking. En dat maakt een team.
Maar over welke speelster van VTC hebben jullie het dan? Volgens mij hebben ze een aardige opbouwrij die allemaal een aardig balletje kunnen spelen en daarbij zijn hun hoeken en cirkel ook gevaarlijk alleen moet het plaatje wel per wedstrijd compleet zijn…. en dat ontbreekt er soms wel.
Ok ik denk het volgende dat gaat gebeuren dit weekend als de sneeuw geen roet in het eten gooit.
Gemini - Ventura Denk gelijk spel
Quintus - ROAC Ga toch voor Quintus meer omdat hun thuisvoordeel hebben
Stompwijk - Hercules Hercules
DWS - Vriendschap Vriendschap
Schipluiden - Westlandia Westlandia
Atomium - HAR&O HA R&O
Allemaal succes!!!
En mondje dicht tegen de scheidsen.
Wees blij dat ze er zijn anders had je geen wedstrijd
Ik weet niet welke wedstrijd je hebt gezien van VTC, maar dan zeker eentje waar ze niet helemaal compleet waren….en dat gebeurt helaas iets te vaak
Maar VTC heeft een sterke opbouwrij en idd sterke hoekspeelsters en cirkelloopsters! Dat ze geen brede selectie hebben is de reden dat wanneer er weer blessures zijn of iets van dien aard, ze dat maar moeilijk op kunnen vangen omdat ze gewoonweg niet genoeg speelsters hebben…
En om nou in dit nieuwe jaar meteen weer met stront te gaan gooien, vind ik een beetje jammer…. die discussie hebben we al gevoerd…
Nogmaals, VTC kan idd nog wel eens lekker kleppen, maar snap niet helemaal wat je bedoelt met ‘rare stunten uithalen’??
Beetje jammer…..want daar ging deze discussie toch ook niet over?
Ik denk zeker wel dat je bepalende spelers hebt in een team. Natuurlijk heb je een heel team nodig, maar soms hebben teams een dragende speler. En ik vind dat dat er bij Gemini duidelijk twee zijn. Als die wegvallen, blijft er weinig over die de kar kunnen trekken. Daarmee bedoel ik niet dat ze slecht zijn, maar het zijn geen teamtrekkers.
En ik vind het onderwerp VTC wel een beetje uitgekauwd. Niet alleen VTC zal hun mond opendoen naar de scheids, zo zijn er wel meerdere teams in onze klasse. Iedereen die tegen een achterstand aankijkt, kijkt vaak ook met een beschuldigend oog naar de scheidsrechter en ik denk dat we dat allemaal wel weten. De één zal wat meer uit z'n slof schieten als de ander. En zo komt het er weer op neer dat we niet allemaal hetzelfde zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?