Uitslagen HEREn hoofdkalsse B

• ee (orgineel)

Wanneer kom je eens met ons mee trainen? Wil wel eens weten wie je daadwerkelijk bent. denk dat je het niet lang uit houdt in het doel, laat staan met onze trainer. trainingen zijn namelijk van een zeer zeer hoog nivo. Je handbalkennis is ver te zoeken. ben benieuwd of je een keertje durft te komen….

• KB

He Klinkers??,

Zo was het helemaal niet bedoeld. De keeper kan zo met Lions 1 mee (als ze daar een goede 6:0 kunnen neerzetten, want hij kan geweldig keepen met een blok).

En natuurlijk gaat het om de winst en is V&L beter. Het is alleen niet zo verwonderlijk als je alleen maar met oudere (ervaren) spelers neerzet (met eredivisie ervaring).

En waarschijnlijk zijn de trainingen geweldig maar ik vind het dan jammer dat de jong oranje spelers zo weing kunnen spelen. Waarschijnlijk wilde de trainer laten zien dat hij dik kan winnen en vergeet hij de jongens die wedstrijdminuten (aanval en verdediging)moeten maken.

KB

• klotskop

Als je een wedstrijd wilt winnen zet je toch je beste spelers op, of zie ik dat nou weer verkeerd?

• Ralf

@Bernardus

Zoals ik ook al zei, alle respect, jullie hebben een zeer goede ploeg en snap simpelweg niet hoe jullie die punten hebben kunnen laten liggen, met dat spel win je van elke ploeg in deze hoofdklasse en van menig ploeg in de 1ste divisie.

De kennis van de 5 spelers komt van jullie eigen trainer, deze had dit medegedeeld aan onze trainer, ik kan het dus inderdaad niet met zekerheid zeggen, dit gaf ik ook al aan.

Hij had laten vallen dat er blessures in H1 waren en dat er 5 jongens “mee mochten doen”, of ze minuten hebben gehad weet ik niet maar dat zou wel inhouden dat deze jongens een +1 krijgen tenzij ze nog jeugd zijn. Vandaar ook weer mijn uitspraak over de 2e competitie helft.

Maar goed, dan verwacht ik ook dat jullie met dit team netjes promoveren zeker als de limbos niet willen, want DIOS in de eerste divisie zou ik erg verdrietig van worden ;-)

• RR vooruit

Als ik me de laatste jaren ergens aan gestoord heb, is het wel het feit, dat het tegenwoordig zo is, dat jonge spelers maar menen ten alle tijde te moeten spelen “als ze een balletje kunnen gooien” en diep beledigd zijn als ze (een keer) niet spelen. Sommigen zelfs zo diep beledigd, dat ze er vervolgens het bijltje maar bij neer gooien. Overigens mag een speler teleurgesteld zijn, maar dat is iets anders dan beledigd! Toen ik bij heren 1 kwam (ook als speler van jong-oranje!), was je blij als je een wedstrijd mee mocht ook al zat je vervolgens de hele wedstrijd op de tribune of sterker nog met een filmcamera in je klauwen… Het was in die tijd uitzondering, dat je voor je 20e in de basis stond, laat staan mocht spelen…

Ook dat heeft te maken met een stukje mentaliteit. We zijn bezig met prestatiesport op landelijk niveau, of je nou in de opbouw of in de afbouw van je carriere zit. De beste speelt en zo lang een jonge speler niet gelijkwaardig presteerd aan een oude speler op dezelfde positie, hoort hij (minder of) niet te spelen. Op trainingen en momenten dat die jonge spelers wel de kans krijgen zullen ze moeten laten zien en moeten bewijzen, dat ze behoren te spelen. Dit doe je niet door nog minder op de training te doen en je grote gekwetste ego menen te moeten laten zien… En geloof me, zo ging het vaak de afgelopen jaren… En toch konden dat soort jongens niet aan de kant gezet worden wegens gebrek aan anderen… Helaas…

V&L heeft echter op dit moment weer de ouderwetse de luxe, dat zij een hele grote selectie heeft, waarin iedereen zich zal moeten bewijzen en vooral de jonge gasten. Ook zo wordt qua mentaliteit het kaf van het koren gescheiden, wie echt wil rent vervolgens ook echt wel harder op de training… Je leert omgaan met teleurstellingen, die je bij de Lions onherroeppelijk ook tegen gaat komen… Dan kun je beter nu al bij de club constateren, dat iemand het op mentaliteit niet redt, dan dat dat uiteindelijk gebeurd bij de Lions, alwaar hij een plaatsje bezet houdt voor iemand die die mentaliteit wel heeft…

Maar vooralsnog mag V&L niet klagen…

• RR achteruit

Gelukkig, zijn er nog meer mensen die het met mij eens zijn.

De beste moeten spelen en de jeugd moet zich bewijzen, op het 1 ste team. En als je de top wil bereiken moet je hard trainen en vallen en opstaan. Je moet mentaliteit tonen. En jezelf afvragen waarom je niet speelde. Hun kans komt nog wel.

En iemand die nu al begint te mokken of niet meer wil trainen omdat hij niet of weinig gespeeld heeft, moet je z'n speler er nog bij willen hebben nee toch…?.

WE zijn toch een team. Zoals RR vooruit schrijft je mag best heel er teleur gesteld zijn, maar laat dat dan op de training zien.

• KB

Ralf,

Ik moet je teleurstellen.

V&L kan niet promoveren dus DIOS is dan de gelukkkge.

KB

• handbalsupporter

Waarom zou je verdrietig worden als DIOS in de eerste divisie komt te spelen.

Ik heb de wedstrijd tegen een compleet Quintus gezien van DIOS.

En ik moet eerlijk zeggen ze deden niets van elkaar onder.

DIOS speelde het zelfs slimmer uit dan Quintus, 3 punten achter dacht ik in de laaste 2 minuten.

Ze staan niet voor niets op de tweede plaats.

Tegen ons speelde DIOS ook een goede wedstrijd.

Kijk de vloer daar is helemaal *piep* dat achterwege daar hebben we het al over gehad.

Ik vind dat we DIOS te kort doen en alleen maar naar de vloer kijken

in plaats dat we kijken naar hun spel.

Dus ik denk dat ze het goed aankunnen daar in de eerste divisie.

En als jij daar verdrietig van wordt Ralf dan koop ik wel een paar zakdoeken voor je :P

• ikke

Is het niet verstandig om een spellingscontrolle te laten uitvoeren. Misschien een handige tip???

> Ik vindt?

>

> Dit gaat over zinnen waarbij het onderwerp (de

> handelende persoon) vóór het werkwoord komt. Bv.

> ‘ik werk’.

>

> ik

> jij +t

> hij, u +t

> wij +en

> jullie +en

> zij +enZoals je ziet, niets moeilijks aan. Waar

> is nu die moeilijke dt-regel? Nergens! Of er nu d,

> t, of dt op het einde komt, volgt doodeenvoudig

> uit bovenstaande regels. Bij ‘ik’ kan dus NOOIT

> een t staan als de stam niet op een t eindigt. Er

> kan dus ook NOOIT ‘d’ of ‘dt’ op het einde komen

> als de stam niet op ‘d’ eindigt. Zoals je ziet is

> er geen ENKELE regel die zegt dat je ergens ‘d’ of

> ‘dt’ moet bijvoegen!

• Tjerk

Ok, uiteraard moet je niet alleen kijken naar de vloer maar wel moet toegegeven worden dat hierdoor een groot voordeel voor hen is ontstaan. Dus wanneer ze een gewone vloer zouden hebben gehad. Hadden zij dan ook van V&L gewonnen??? Dat denk ik niet. V&L is gewoonweg sterker en hoort daar dus niet te verliezen.

Denk dat het een vertekend beeld geeft. Het zal wel duidelijk worden als zij de wedstrijden welke zij thuis gewonnen hebben uit spelen. Als het verschil er dan groot is dan lijkt mij de conclusie over de vloer en het voordeel hiervan ook helder.