Uitslagen HEREn hoofdkalsse B

• (N)iemand

van de gemini site

De heren van Gemini moesten het opnemen tegen het Haagse Wings. Al vanaf het begin liep de thuisploeg, waar nog steeds drie spelers ontbreken wegens een blessure, steeds tegen een geringe achterstand aan te kijken. Iedere keer als de Zoetermeerse mannen tot op één of twee doelpunten achterstand terugkwamen, wisten de bezoekers weer te scoren waardoor de voorsprong weer opliep en Gemini weer aan een inhaalrace kon beginnen. Na een ruststand van 12-14 werd het in de tweede helft nog wel een paar keer gelijk maar uiteindelijk trok Gemini aan het kortste eind en verloor de wedstrijd met 26-28.

• Iemand

Even een reactie op onderstaand bericht van Ralf. Een compleet ander team zal er vast niet staan de tweede competitiehelft bij Quintus want zoals ik begrepen heb deed tegen het Regioteam niemand mee van het eerste team. Dit is de ploeg waar zij een week eerder ook mee speelde.

Gepost door: Ralf ()

Datum: 14 december 2009 11:53

Quintus - Regioteam

Was een leuke wedstrijd, met rust stonden de kwintsheulen met 4 punten verschil voor. Regioteam wist het spannend te houden door terug te knokken tot 24-25, daarna ontstond er een te groot verschil en moest het Regioteam alles of niets spelen, vandaar de naar mijn mening vertekende uitslag, het werd niets.

Selectie van Quintus naar mijn mening veruit de sterkste ploeg die we zijn tegen gekomen. V&L nog niet gehad natuurlijk. De trainer van Quintus liet vallen dat er 5 heren mee deden die ook bij de eerste selectie speelden de dag ervoor, dus ik verwacht een compleet ander team de tweede competiehelft.

• Bernardus

Quintus 2 - Cad2M:

@ Ralf en Willem-Jan de Rijcke (zie verslag handbalstartpunt):

“Er stonden wat jongens in van het eerste”

“De trainer van Quintus liet vallen dat er 5 heren mee deden die ook bij de eerste selectie speelden de dag ervoor, dus ik verwacht een compleet ander team de tweede competiehelft”

Totale onzin! Twee spelers hebben die avond daarvoor hun minuten gemaakt tegen E&O, waarvan er één zondag (tegen jullie) weinig heeft gespeeld..nonsens dus dat door “de spelers van Quintus 1” de wedstrijd verloren is gegaan. Een compleet ander team kan je dus ook niet verwachten in de tweede competitie helft..

Ik kan jullie en de rest van de Hoofdklasse B forumlezers uit de brand helpen mbt het aantal jongens wat meespeelt met het tweede team vanuit Quintus 1! Aangezien de competitie in de Eredivisie is geslonken naar 10 teams, is de mogelijkheid tot inzetbaarheid van spelers uit Quintus 1 –> Quintus 2 ook afgenomen (meespelen in Quintus 1 als Quintus 2 = de helft van de wedstrijden gehele comp. plus één). De afgelopen weken (lees: drie a vier weken) heeft er maximaal 1 speler vanuit Quintus 1 meegespeeld. Ik hoop dat dit een hele hoop duidelijkheid schept…

Ik vind dat er elke keer weer, bij elke voorbeschouwing van de ronde, teveel dezelfde argumenten naar voren komen waarbij de jongens van Quintus 2 te kort wordt gedaan. Argumenten, die enkel hebben kunnen gelden voor de eerste reeks wedstrijden, zijn de laatste weken ongegrond en doen de prestaties van Quintus 2 te kort. Een jonge groep, die gretig is en wil handballen verdiend meer krediet, is mijn mening..

Ben benieuwd of deze verheldering de voorspellingen doet kantelen;)

• CHAMP

Vind het wel raar dat ze punten hebben laten liggen naar mijn mening de beste ploeg in de hoofdklasse heb v&l nog niet gezien maar quintus erg sterk en snel waarbij de schoten erg scherp zijn. Voordeel is wel dat ze op hoog niveau trainen

• ?

Het seizoen voor V&L is nu al geslaagd!

We hebben de Herbstmeister-titel binnen, en dat uitgerekend tegen onze buurman.

Vooraf aan het seizoen hebben wij (als promovendus) ons tot doel gesteld met hetzelfde team als in de regioklasse, met aanvulling van enkele jeugdspelers niet te degraderen en in iedergeval thuis van Sittardia te winnen!

Doelstelling bereikt! Sittardia was uiterst gemotiveerd en tot de tanden gewapend. Helaas konden ze dit maar een kwartiertje volhouden. Doordat V&L halverwege de eerste helft voorkwam raakte een paar Sittardse spelers (en begeleiding) lichtelijk gefrustreerd en vonden dat dit fysiek en verbaal maar effe rechtgezet diende te worden ipv handballend. Dit resulteerde in domme verdedigende acties en gezeik van de bank. V&L maakte hier dankbaar gebruik van en kon Sittard zo op verdere afstand zetten.

Schijnbaar is het niveauverschil tussen de regioklasse B en de hoofdklasse B toch niet zo groot.

Hup SOS

• ster

ik vindt dat Sittard erg slecht gespeeld heeft. ze moeten nog meer kankeren op de scheidsrechters. En vooral van de kant. Nog meer stomme overtredingen maken. Ik denk dat sittard met deze speelstijl niet ver zal komen en nog meer nederlagen zal oplopen.

Zaterdag is de volgende nederlaag weer van ze. Atomium wint normaal gesproken met ruime cijfers!!!

• YS

ster Schreef:

——————————————————-

> ik vindt dat Sittard erg slecht gespeeld heeft. ze

> moeten nog meer kankeren op de scheidsrechters. En

> vooral van de kant. Nog meer stomme overtredingen

> maken. Ik denk dat sittard met deze speelstijl

> niet ver zal komen en nog meer nederlagen zal

> oplopen.

> Zaterdag is de volgende nederlaag weer van ze.

> Atomium wint normaal gesproken met ruime

> cijfers!!!

Ik vindt?

Dit gaat over zinnen waarbij het onderwerp (de handelende persoon) vóór het werkwoord komt. Bv. ‘ik werk’.

ik

jij +t

hij, u +t

wij +en

jullie +en

zij +enZoals je ziet, niets moeilijks aan. Waar is nu die moeilijke dt-regel? Nergens! Of er nu d, t, of dt op het einde komt, volgt doodeenvoudig uit bovenstaande regels. Bij ‘ik’ kan dus NOOIT een t staan als de stam niet op een t eindigt. Er kan dus ook NOOIT ‘d’ of ‘dt’ op het einde komen als de stam niet op ‘d’ eindigt. Zoals je ziet is er geen ENKELE regel die zegt dat je ergens ‘d’ of ‘dt’ moet bijvoegen!

• Kritische blik

Het was inderdaad een mindere wedstrijd van Sittardia. Het is in tegenstelling tot V&L een jonge ploeg met weinig ervaring en zijn daardoor niet constant.

De jongeren van V&L mochten van hun opleidingstrainer (???) alleen een beetje aanvallen (er is zelfs een jong oranje speler die op de tribune zat???) en voor de rest weinig spelen. De spelers die het niveau maken zijn de “oude” garde die een aantal jaar geleden eredivisie speelden (dat keepertje deed het aardig, beetje laatbloeier geloof ik)

Daarbij waren de scheidsrechters niet erg gelukkig (vraag het ze maar zelf). Maar ere die ere toekomt, V&L was beter. Maar of hun jonge talenten daar iets van geleerd hebben is maar de vraag.

Kritische blik

• hallo

Wel weinig respeckt over onze doelverdedeger, laat bloeier, blijkbasar heb jij weinig handbal kennis, de meeste doelverdedegers breken pas door op hun 30-35 ste. En zo oud is hij nog niet. Hoe oud was Gerit Stavast niet toen hij door brak? jijst ja. Dus als je die hanbal kennis niet hebt, schrijf dan niks. En dan de jeugd…….. als ze niks geleerd hebben van deze wedstrijd, dan kunnen ze beter stoppen, wij moesten vroeger ook blij zijn met af en toe een invals beurt wij leerden van de oudere daar hadden wij respect voor en leerde we veel van en als we een keer mee mochten doen waren we blij. Het gaat om de winst en als de Jeugd in jou ogen beter waren dan hadden ze dat op de training moeten laten zien iemand van 16 of 17 komt net pas kijken en moet nog veel bewijzen, of wil jij nu al dat ze over het paard getild worden……????? tja jpu hanbal kennis en inzicht zal wel ver te zoeken zijn. wij ben je eigenlijk? dat zal je wel niet kenbaar willen maken .? En onze trainer heeft het goed gedaan.

• ook hallo

Nou Klinkers,

Dat zijn wel erg weinig spelfouten voor jou zo laat op de avond na de nuttiging van enkele biertjes. Respect.