Quintus 2 - Cad2M:
@ Ralf en Willem-Jan de Rijcke (zie verslag handbalstartpunt):
“Er stonden wat jongens in van het eerste”
“De trainer van Quintus liet vallen dat er 5 heren mee deden die ook bij de eerste selectie speelden de dag ervoor, dus ik verwacht een compleet ander team de tweede competiehelft”
Totale onzin! Twee spelers hebben die avond daarvoor hun minuten gemaakt tegen E&O, waarvan er één zondag (tegen jullie) weinig heeft gespeeld..nonsens dus dat door “de spelers van Quintus 1” de wedstrijd verloren is gegaan. Een compleet ander team kan je dus ook niet verwachten in de tweede competitie helft..
Ik kan jullie en de rest van de Hoofdklasse B forumlezers uit de brand helpen mbt het aantal jongens wat meespeelt met het tweede team vanuit Quintus 1! Aangezien de competitie in de Eredivisie is geslonken naar 10 teams, is de mogelijkheid tot inzetbaarheid van spelers uit Quintus 1 –> Quintus 2 ook afgenomen (meespelen in Quintus 1 als Quintus 2 = de helft van de wedstrijden gehele comp. plus één). De afgelopen weken (lees: drie a vier weken) heeft er maximaal 1 speler vanuit Quintus 1 meegespeeld. Ik hoop dat dit een hele hoop duidelijkheid schept…
Ik vind dat er elke keer weer, bij elke voorbeschouwing van de ronde, teveel dezelfde argumenten naar voren komen waarbij de jongens van Quintus 2 te kort wordt gedaan. Argumenten, die enkel hebben kunnen gelden voor de eerste reeks wedstrijden, zijn de laatste weken ongegrond en doen de prestaties van Quintus 2 te kort. Een jonge groep, die gretig is en wil handballen verdiend meer krediet, is mijn mening..
Ben benieuwd of deze verheldering de voorspellingen doet kantelen;)