Spelers in krant bekritiseren?

• Bassy

Dus duidelijk iemand die wel recht van spreken heeft, daar hij zelf door onze grote handbalvriend in de krant onheus is bejegend.

Zeker nu je ziet dat “vuile was” weer terug is op het oude nest. Hij houdt het langer vol is het met tussenpozen dan Snijders want die heeft het na een jaar alweer gezien.

Snijders moet eens ophouden met zelfverheerlijking en lekker een team gaan trainen en daarnaast een goede coach op de bank dan wint ook hij wedstrijden.

Groeten Bassy

• Beedeecee123

Wie is Riet dan als ik vragen mag?

• beedeecee123

Wie ben jij dan als ik vragen mag, Riet?

• Bassy

HIj heeft het weer voor elkaar, hij staat vandaag weer in de Gelderlander. Nu spreekt een ander over Wim.

• JOHNNIE

Geloof het of niet vandaag was hij een keer positief in het nieuws op 100% NL…Wim Snijders is tegenwoordig bondscoach van het Nederlands G-team…

• Bassy

Het is te bewonderen als je met deze mensen een topprestatie kan leveren.

Echter als je met “top”handballers werkt is dit net even anders maar wellicht moet hij deze ook eens met het geduld van de G-sporters benaderen.

• Handbalgirly

Ik heb 2 jaar onder Wim Snijders getraind en kan niet anders zeggen, dan dat hij passie heeft voor handbal en het beste uit zijn team probeert te halen. Maar ja hij is wel een beetje apart, maar kom op die man is al oud een beetje respect voor de ouderen!

En dat er Uberhaupt in de krant word geschreven over Marjolein Damman. Die alleen in dames 1 wil spelen als ze te kort komen. Ze heeft helemaal geen drive om zelf te knokken voor een plek en het team, ze doet alleen maar mee als ze niemand anders meer hebben.

Inspiratieloos! Lisan Herbrink doet toeminste alles voor haar team. club en de sport!!! Schrijf daar maar over.