Spelers in krant bekritiseren?

• Vuile was

Duidelijk Jeffrey jij bent een liefhebber van deze trainer..Ik ben benieuwd waar jij dan heb gespeeld!!??

Wat Cirkel zegt is volkomen juist. Deze man heeft er een handje van om spelers negatief in het nieuws te brengen. Het ligt nooit aan hem zelf! De “Van Gaal van Angeren” hangt graag de vuile was buiten. Een hoop mensen zijn het nu met mij eens en dat zuig ik niet uit mijn duimpje zoals hij dat doet.

• jeffery

Beste cirkel en vuilewas,

Jullie zouden er eens goed aan doen om eens je echte naam te gaan gebruiken.

De heer Snijders is opnieuw een zeer goede trainer en staat bij veel verenigingen goed aangeschreven. Ik vraag mij dan ook af hoe jullie aan deze onzin komen.

Jullie moesten eens weten wat de heer Snijders al allemaal heeft gedaan in het belang van handballend Nederland,………maar daar praten jullie niet over. Overigens heb ik zelf om het hoogste niveau gehandbald, en het is zo makkelijk als je niet met hem hebt gewerkt om een oordeel te vellen. Ik vindt dit soort forums jammer dat het gebruikt wordt om dit soort robbertjes uit te vechten. Ik ben van het soort man kom naar de wedstrijd en ga dan het gesprek aan. Want alleen van een krantenartikel kan je geen oordeel vellen. En als jullie de heer Snijders zo goed kennen waarom bel je hem dan niet. Zou het dan niet eerlijker zijn om het bij de bron uit te vechten.Hierbij wilde ik het voor goed bij laten.

Met vriendelijke sportgroeten,

Jeffery

• chromosoompje

Anders lees je het topic even. Het gaat hier over het feit dat dhr Snijders zijn eigen spelers publiekelijk bekritiseert wat not-done is. Zijn trainerskwaliteiten hebben hier helemaal niks mee te maken.

Hoe de topicstarter aan “die onzin” komt? De Gelderlander. Dat staat toch duidelijk in zijn post.

Laat het daar inderdaad maar bij want lezen is niet je sterkste kant.

• Vuile was

Hij is na de wedstrijd meteen verdwenen!!

Tegenwoordig is elke trainer even belangrijk voor handballend Nederland, want ze zijn schaars!! Dat neemt niet weg dat je spelers zo voor schut moet zetten in de media!! Daar heeft hij het recht gewoon niet toe.

Mijn naam wil ik best geven en ik denk zelf ook dat desbetreffende persoon weet wie ik ben. Mijn naam in combinatie met Snijders op google geeft het gewenste antwoord.

• Leek

Het gaat er niet om hoeveel je doet maar hoe je het doet.

Snijders doet dus veel maar je kan je afvragen of het allemaal even goed is.

Dan lijkt het me niet verstandig om de media aan te vallen want we moeten blij zijn met alle aandacht die er door de kranten aan de sport wordt gegeven.

De Gelderlander is één van de weinige kranten die behoorlijk wat aandacht geeft aan de sport, de term “Don't shoot de messenger” is hier wel op zijn plaats.

Even terugkomend op het oorspronkelijk bericht. Hij zegt dit over een speler die momenteel niet bij zijn selectie zit en naar alle waarschijnlijkheid zal dat ook wel zo blijven.

Het lijkt me gaaf als Damman nu eens om een reactie gevraagd wordt door De Gelderlander om eens de andere kant van het verhaal te horen, Maar dat is misschien iets te hoog gegrepen voor De Gelderlander.

• El Presidente

Toen de heer Snijders bij Achilles zat was volgens hem ook alles klote en slecht.

Die man moet eerst eens in de spiegel kijken voordat hij begint te schreeuwen !

• Riet

Het zou toch maar zijn dat je met vanGaal vergeleken word, was je nu mooi coach van het jaar. Klasse!!!

Riet

• Vuile was

Het lullige voor hem is dat Van Gaal vorig jaar kampioen is geworden en hij gedegradeerd is!!!

• Riet

Vuile was je hebt nog steeds moeite je echte naam te gebruiken zie ik. Anoniem is zo makkelijk of je moet het blijkbaar cryptisch maken.

Riet

• Vuile was

Het topic gaat over Wim Snijders en zijn belachelijke stukjes in de pers en niet over mijn naam…maar zoals al eerder gezegd google Wim Snijders en vuile was dan weet je genoeg..