Voorspelling Regio C 12/13 - december 2009

• Giedd

Potverdikkie Voetfout! Wel een beetje opletten tijdens het lezen van mijn verslagen voordat

je straks iedereen negatief over me laat denken :P

Hars op de bal, Giedd schreef :

Uiteindelijk hebben wij het aan onszelf te danken dat we hier niet gewoon hadden gewonnen want we hebben weer een partij open kansen gemist. – Zat voor het mooie net iets teveel op. ( hars dus )

Als je dus goed leest zeg ik inderdaad dat er veel hars opzit en wij dat allemaal niet zo fijn vonden om mee te ballen.

Maar heb dus wel gezegd dat het onze eigen rotschuld is !?

Scheidsrechters die het spoor bijter zijn! Giedd schreef :

Heren scheidsrechters waren het spoor bijster en strooide werkelijk waar met de twee minuten.

Maar verderop schreef Giedd dit :

Jammmer dat het zo is gegaan , tijdstraffen aan beide kanten voor onzinnige dingen waardoor twee gewaagde ploegen

uiteindelijk niet hun eigen spelletje konden spelen.

Ik vond persoonlijk ( mening ) dat de scheidsrechters teveel met twee minuten strooide en die mening werd

gedeeld door mijn teamgenoten en Westlandia. Plus daarbij schrijf ik hierboven dat het aan beide kanten viel

dus dit kennen we ook doorstrepen als een ‘huilebalkbericht’ hoe jij dat zo briljant omschreef.

Uitblijvende resultaten door geblesseerden maar bij anderen zijn het alleen pijntjes :

Ik kan niet ontkennen dat ik misschien teveel nederlagen wijdt aan het missen van de opbouwers. Misschien

hebben we dat juist nodig dat ALS ze dan terug zijn we wel misschien punten gaan pakken?? Wie zal het

zeggen, dat zien we aan het eind van het seizoen wel. Maar dit schreef Matice 2 weken geleden :

Als je nagaat dat er vier geblesseerde spelers in het veld rondliepen .

Daarop antwoorde ik dat ik vind ( weer MIJN mening ) dat als je geblesseerd bent je gewoon niet kan spelen

en als je speelt met een ‘blessure’ noem ik dat eerder pijntjes inderdaad.

Die twee opbouwers zijn dusdanig geblesseerd dat ze inderdaad niet kunnen handballen.

Dus dat vind ik ook niet helemaal relevant.

En het laatst : Het publiek.

In de wedstrijd tegen jullie was het niet een extreem harde pot handbal of iets dergelijks. Er werd gewoon

gebald en verder niks raars. Op het moment dat er een ‘grovere’ overtreding plaatsvind ( twee minuten waardig )

en er komt ( misschien ) wat theater om de hoek kijken met een hoop gegil , vind jij het dan raar dat 1 persoon

in het publiek schreeuwt om een rode kaart in het diepst van de strijd?

Het zal ongetwijfeld gebeurd zijn ( persoonlijk hoor ik niks als ik aant ballen ben, wat een nadeel is wat ik hoor

mijn eigen coach dus ook niet :( ) maar volgens mij gebeurd dat wel in meerdere hallen dan Maassluis.

Kortom, zulke huilebalken vind ik onszelf nou ook weer niet!!

• Heineken

DWS - EHC

Als de mannen uit schiedam zo beginnen (alleen met ballen en niet met andere dingen) als afgelopen wedstrijd en ze dit 60 minuten kunnen volhouden, dan houden ze de punten thuis. Helaas voor EHC, terug met een lege TAS!

Saturnus'72 - Heerle

Saturnus versterking??? Dat mogen er dan wel 7 zijn, waar hopelijk ook een vent tussen zit die ballen kan pakken, niet alleen achter zich kan oprapen. Volgens mij zijn de mannen van de JUF al het hele seizoen vakantie aant vieren. Heerle met 2 vingers in de neus…..

HWC - Snelwiek 2

Die 2 punten kunnen alvast in de stand verwerkt worden….

Saturnus - Savosa

Saturnus kan wel aardig omgaan met jongentjes die hard willen rennen. Daar houden ze niet zo van, dus dan staat de dekking altijd wat steviger. Kijk uit Jantje voor die Topper Matthijs dat ie niet ook tegen je aanloopt net als die lange uit ridderkerk. Keurige overwinning voor de Leidenaren.

US - Westlandia

Doe maar een gelijkspel.

Unitas'63 - Hercules 3

Hercules wil via de snelste weg Europa in, dus GIEDD die beker kun je wel vergeten dinsdag. Heineken & co hebben 1 doel ieder seizoen en dat is boven Saturnus L eindigen. Aangezien Saturnus dit weekend de punten pakt en het gat anders zo groot wordt, moeten wij dat ook maar doen. 2 UIT overwinningen voor de Hercules.

• Handbal buitenstaander

Savosa naar alle waarschijnlijkheid volkomen kansloos tegen Saturnus zonder hun cirkelspeler als drijvende en zeurende/jankende kracht. Tenzij hun kleine maar fijne judoka op de hoek het weer op zijn heupen krijgt het zoals afgelopen weekend, dan is er zeker een kans op een Ippon tegen de mannen uit Leiden. Het was een zeer aangename verassing dat mannetje. Maar toch, denk dat het moeilijk gaat worden in de 5 mei hel. Zonde! Maar wie weet, erg benieuwd naar de uitslag.

• Voetfout

Welke hersenloze mafkees gaat dit soort informatie nou voor een wedstrijd naar buiten brengen?! Bedankt handbal buitenstaander met inside informatie die je gewoon inside moet houden. Vertel ook gelijk even wie er allemaal waar last van heeft, wie waar goed en slecht in is, wie er nog meer niet zijn zondag en waar gisteren op getraind is, dan weet Saturnus precies waar het op moet letten zondag!

• Voetfout

Het valt inderdaad nog wel mee, maar zoals ik al eerder schreef, ik hoor meer huilebalkberichten van jullie kant en het leek me wel eens een goed idee om een ander team de bijnaam huilebalkjes in de schoenen te schuiven. Het blijft natuurlijk een beetje plagen over en weer op zo'n forum. ;)

• Jawel

Haha,

Maakt ons toch niet uit wie er spelen. Wel jammer als Mathijs niet speelt, moet een geweldenaar zijn.

• Giedd

Haha dat is zeker waar!

Ik moet een keer zo goed verdedigen in het veld in plaats van op het forum……

• toeschouwer

Uit betrouwbare bron vernomen (jantje) Matthijs krijgt rust om te kunnen vlammen zeurend/jankend tegen Heerle.

Matthijs wil laten zien dat hij ere div waardig is.

Ben benieuwd hoeveel scouts er aanwezig zijn tegen Heerle.

Voor zondag geef ik toch de punten aan Savosa ploeg is zeker een aanwinst voor de div c

Voor de competitie zou het ook leuk zijn als er gewonnen wordt in leiden.

Is de 20 december een sleutel zondag haakt savosa aan bij heerle of is de kampioen dan al bekend .

De rest laat te veel punten liggen kijk maar naar het verloop tot nu toe

• Texas Finest

Ja hoor Toeschouwer, Savosa is de enige ploeg die Heerle nog in kan halen, want de rest laat teveel punten liggen?

Volgens mij staan er een stuk of wat ploegen op 11 punten nu, en je gaat mij niet vertellen dat Savosa daarvan de sterkste is….

• FORE

Savosa gaat het nieuwe jaar in als leuke middenmoter die de heteX(adem van de nr.7 in zijn nek voelt