Met geen mogelijkheid kan ik de uitdaging van Hinniken negeren dus:
DWS - EHC
Scoren gaat de thuisploeg makkelijk af, maar verdedigen kan/kon zelfs Rick hun niet bij brengen.
Nou wil het dat EHC nog stugger kan verdedigen dan die mietjes uit ………………………
Lukt het de Schiedammers om de schande van afgelopen week ongegaan te maken, of ……………
Insiders weten dat DWS er als vanouds na 5 december niets meer van bakt.
Scoren erg makkelijk maar het is triest gesteld met de verdediging / keeper.
Dit (wederom) vastgesteld hebbende zal ik wel (weer) het een en ander over mij afroepen.
Ook thuis lukt het dit keer niet en gaan de puntjes mee naar het Haagse.
Satrurnus'72 - Heerle
Zoals ik vorige week al voorzag (nadat ik persoonlijk de halve selectie op vakantie stuurde) lieten de Ridderkerkers de punten in Rotterdam liggen. Mongoooool was nog even boos omdat hij niet tot die selecte groep hoorde die door ondergetekende naar Spanje werd verbannen. Aan hem het advies: “leer handballen knuppel”.
Het zal dit keer een ieder verbazen dat ik voorspel dat er WEER geen punten worden gepakt.
HWC - Snelwiek 2
Wat hadden we begin dit seizoen hoge verwachtingen van beide ploegen.
Wat is er van uitgekomen. O.K. - O.K. In de hel van Vlaardingen werd/wordt dan nog wel gewonnen van DWS, Savosa, Saturnus, Hercules, EHC en Heerle ::oX(><
-D:)-D:)o maar uit zit het niet mee.
Ook Snelwiek gaat het daar niet maken (ondanks de ziekenboeg).
Satrurnus - Savosa
Zoals hier al eerder gemeld hebben Die uit Leie een stugge verdediging, maar scoren de knulletjes uit Barendrecht erg makkelijk. Ook lopen ze wat makkelijker dan de Oudjes maar hebben een mindere keeper.
Wie het beter weet mag het zeggen, maar ik zet mijn kaarten op het delen van de punten.
US - Westlandia
Als je vanuit het westland (meestal erg vroeg) naar die studentjes in Amsterdam moet, ga er dan naartoe om de punten te halen. Zo goed als v/h Niloc worden ze toch niet meer. Ze hebben een leuke 2e lijn maar voor de rest ………..
Sorry Amsterdammertjes, weer geen punten.
Unitas'63 - Hercules 3
Heeft er al eens een ploeg in Maassluis verloren ??????
Unitas heeft heel veel loop vermogen en kunnen 3 kwartier aardig mee komen.
Maar dan ………………….. kunnen ze doorwisselen ?
Bij de bezoekers is in de rust het laatste alkosthol verdampt, even een eidsprint ……… punten in de tas en ……….
weer bijtanken. Hebben we wel een BOB?