Uitslagen Heren regio B ronde 8

• prutser

Gaan de semi-belgen dan eindelijk kampioen worden. Dat liepen ze 3 jaar geleden al te schreeuwen en te zingen na een paar gewonnen wedstrijden maar vooralsnog spelen ze nog steeds in de regio.

Hoogmoed komt voor de val …… of door de val misschien wel. Dat het dit jaar dan maar wel mag lukken.

• Bil

Tis geen moetje hoor, we zijn alleen weer toe aan een feestje…:)-D

• carlos TNT

ach weet je wat het is met dat zingen? gewoon een manier om te vieren. de een maakt een buikschuiver bij een gewonnen wedstrijd, wij zijn wel wat luidruchtig als we winnen….

voorgaande jaren was het thema zolang mogelijk bovenin meedoen (lees top 3)

dit jaar hebben we, mede door de versterkingen, doelstelling om kampioen te worden….

maar ja net als voorgaande jaren, is de regioklasse B weer sterk bezet, en zijn er ook dit jaar meerdere kandidaten (snelwiek, '“verrassing”noav en swift 2 met artemis wellicht). maar ja er zijn ook een aantal teams die in een supergoede dag van iedereen kunnen winnen (lees de rest)

regio B is niet voor niets altijd de zwaarste regioklasse.

• Pat

Ik snap niet wat het probleem is..

Ik denk dat de manier van een gewonnen wedstrijd eindigen van Jupiter een extra leuke start betekent van de derde helft..

En als je er problemen mee hebt.. Zou ik zeggen… Zorgen dat Jupiter niets te zingen heeft of geen buikschuivers hoeft te maken haha..