Blerick - Loreal 2 18-13 (9-7)
Een lekkere stevige faire pot waar Blerick vanaf het begin het trefzekerste was.
Veel kansen gemist van beide kanten en goede dekking van beide kanten.
Goed gedaan wasbear, al behoorlijk wat punten bij elkaar gehaald, moest zeggen dat ik jullie vooraf aan de competitie als een van de degradatieklanten vond. echter na toch al 8 wedstrijden. behoorlijk wat punten goed bezig.
wij vandaag in arnhem geweest, tegen een technisch goede ploeg en met hars en zoals vele van vooral noav verwachten een lastige wedstrijd… toch 2 punten mee terug uit arnhem naar eersel 31-29
Eerste helft was wennen aan de bijna harsloze bal en de soms erg fysiek verdedigende Artemis.
Meerdere malen van achter aan de arm getrokken met nieteens een vrije worp….
Met rust dan ook 8-10…
In de tweede helft met meer snelheid en een keigoede verdediging doorgezet naar 13-24..
We mogen idd in onze handen klappen dat er geen blessures waren…..
He's Back……………. Eindelijk heb ik internet en kan ik weer mee lullen, helaas nog niet in het Veld ivm blessure maar ook dat komt weer goed.
Vandaag een slechte wedstrijd tegen Swift h gespeeld, tot 3 kwartier nog redelijk gelijkopgaande wedstrijd, maar laatste kwartier was de pijp gewoon leeg. Grootste probleem van ons is kleine selectie + blessures waardoor trainingsopkomst nihil is en we dus niet kunnen werken aan verbetering van ons spel. Hopelijk dat we snel weer op kracht zijn en van de blessure's af zodat we nog wat punten kunnen pakken.
Jupiter gefeliciteerd, punten afgesnoept van Noav en Swift Arnhem erg netjes…..
Hey mensen,
Sinterklaas was vandaag wat langer in het land gebleven, omdat hij dacht dat hij VHC geen kadootjes had gegeven, maar zag na 30 minuten dat het geen zin had om kado's te blijven geven. Swift was over de breedte de betere ploeg. Ze hadden wat pech met de vele malen paal en lat, anders was het een andere wedstrijd geworden denk ik. Ruststand 11-11. De 2e helft begonnen wij wat beter te verdedigen en wat langere aanvallen te spelen. Gelukkig zagen de Sint en Piet dat Swift toch ook redelijk lief was geweest en hielden op met kadootjes weg te geven. Dit maakte wel een verschil. 1e helft kreeg VHC wel 8 of 9 penalty's en Swift geen. 2e helft 1-1 volgens mij. Maar als VHC compleet gaat trainen wordt dit een lastige tegenstander wanneer ze weer compleet zijn. Dus jongens, bedankt voor de leuke pot en tot volgend jaar. Succes volgende week. En wij zelf trouwens ook. De volgende 3 wedstrijden tegen de nummer 1, 2 en 3. Hopen dat hier ergens nog een kadootje verstopt ligt voor ons.
De groeten.
Mooi die twee verhalen achter elkaar van een ventje en van een ouwe rot over dezelfde wedstrijd.
Ik heb het zo gezien….
VHC had zeker de eerste helft het betere van het spel maar de keeper had geen antwoord op de linkerhoek die vanaf de achtelijn scoorde en er zo voorzorgde dat Helmond in het spoor bleef. Wat betreft de cadeautjes…het viel me op dat Swift veel vaker de man aan de zijkant verdedigde dan vhc wat resulteerde in de terecht gegeven 7 meters. Dus een voorsprong voor VHC. Na de rust stond er een ander swift onder aanvoering van de eveneens moeilijk te stoppen Ouwe Rot. het tempo ging weer omhoog en de aanvallen werden beter uitgespeeld dan in de eerste helft. De krachten van VHC liepen langzaam uit het smalle selectielijf en vanaf de 15e minuut was het duidelijk dat VHC niet meer ging winnen. Opvallend vond ik wel dat voor dezelfde overtredingen als in de eerste helft nauwelijks meer werd opgetreden in de tweede. Dus conclusie Swift was te sterk voor VHC over 60 minuten dus terecht gewonnen. Leuke en ook sportieve wedstrijd !!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?