Ronde 8 Hoofdklasse A Dames

• floepie

Ik vind het heel goed dat ook die kant een keer wordt opgenoemd. VVW is altijd de harde ploeg lijkt wel, maar ook zij krijgen klappen, dat wordt voor het gemak wel eens over het hoofd gezien.

• Suppporteer

Ja panter

Alleen Annelies Smeets viel uit hoor! Ik zat er bovenop en heb niemand anders zich zien blesseren!

• Voorspellen

En dan nu maar verder met de wedstrijden van aankomend weekend. Trouwens belachelijk dat er op 5 december moet worden gespeeld. Maar dit zal wel aan de beschikbaarheid van de zaal liggen.

T+A/VOC Amsterdam 2 - ZAP

Eindelijk treft VOC weer een redelijke tegenstander. Ik hoop dat ZAP het hen erg moeilijk gaat maken. Toch denk ik dat VOC de wedstrijd gaat winnen.

VZV - Auto van Ewijk/LHC

Ik dacht dat VZV vorig seizoen best moeite had met LHC, daarom denk ik dat dit nu weer het geval zal zijn. Maar wegens het thuisvoordeel denk ik een nipte overwinning voor VZV.

DOS - GIBO Groep/Kwiek 2

Ja DOS zonder Annelies Smeets.. hmm dan heeft het team zeker een minder scorend vermogen. Denk dat DOS het daarom best lastig zal krijgen tegen een team als Kwiek 2. Zal het thuisvoordeel dan toch beslissend zijn?

DTS'48 - Borhave

DTS draait tot nu toe slecht seizoen in vergelijking met vorig jaar. Borhave gaat deze wedstrijd zeker winnen.

Nieuw Heeten - VVW

VVW heeft toch al onnodig wat puntjes laten liggen en Nieuw Heeten draait wisselvallig. VVW zal echter wel winnen, al zal het niet dik zijn.

Westsite - Havas

hmm een wedstrijd van onderin de hoofdklasse. Denk dat dit een spannende wedstrijd gaat worden en ik gok op een gelijk spel of nipte overwinning voor Havas.

• Klopt dit??

Ik hoorde dat Annelies Smeeds morgen gewoon mee doet??

Wat is hier van waar?

• tsja

VOC2 - ZAP rust 16-12 eindstand 34-24, wat was dit voor wedstrijd ? kan iemand het vertellen……ik had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn ?

Weet iemand hoe deze wedstrijd verlopen is ?

• Ik, Claudius

Als Annelies Smeets vandaag mee wil doen moeten de reglementen worden aangepast zodat ze of op krukken of in een rolstoel mee mag doen!

Saludos!

• simon

eindstand 34 -29

• JM

Ze heeft dus ook niet meegedaan.

• groen/zwart

Ik heb de wedstrijd VOC2-ZAP gezien.

Individuele klasse van een paar speelsters van VOC maakte het verschil. Wat een ontzettend leuk team. Technisch goed verzorgd, snel en 100 % inzet. Dit is echt het kampioensteam van de hoofdklasse.

ZAP is volledig weggespeeld.

Maar goed, misschien zie ik het te veel door een groen/zwarte bril