Ik vind het heel goed dat ook die kant een keer wordt opgenoemd. VVW is altijd de harde ploeg lijkt wel, maar ook zij krijgen klappen, dat wordt voor het gemak wel eens over het hoofd gezien.
En dan nu maar verder met de wedstrijden van aankomend weekend. Trouwens belachelijk dat er op 5 december moet worden gespeeld. Maar dit zal wel aan de beschikbaarheid van de zaal liggen.
T+A/VOC Amsterdam 2 - ZAP
Eindelijk treft VOC weer een redelijke tegenstander. Ik hoop dat ZAP het hen erg moeilijk gaat maken. Toch denk ik dat VOC de wedstrijd gaat winnen.
VZV - Auto van Ewijk/LHC
Ik dacht dat VZV vorig seizoen best moeite had met LHC, daarom denk ik dat dit nu weer het geval zal zijn. Maar wegens het thuisvoordeel denk ik een nipte overwinning voor VZV.
DOS - GIBO Groep/Kwiek 2
Ja DOS zonder Annelies Smeets.. hmm dan heeft het team zeker een minder scorend vermogen. Denk dat DOS het daarom best lastig zal krijgen tegen een team als Kwiek 2. Zal het thuisvoordeel dan toch beslissend zijn?
DTS'48 - Borhave
DTS draait tot nu toe slecht seizoen in vergelijking met vorig jaar. Borhave gaat deze wedstrijd zeker winnen.
Nieuw Heeten - VVW
VVW heeft toch al onnodig wat puntjes laten liggen en Nieuw Heeten draait wisselvallig. VVW zal echter wel winnen, al zal het niet dik zijn.
Westsite - Havas
hmm een wedstrijd van onderin de hoofdklasse. Denk dat dit een spannende wedstrijd gaat worden en ik gok op een gelijk spel of nipte overwinning voor Havas.
Ik heb de wedstrijd VOC2-ZAP gezien.
Individuele klasse van een paar speelsters van VOC maakte het verschil. Wat een ontzettend leuk team. Technisch goed verzorgd, snel en 100 % inzet. Dit is echt het kampioensteam van de hoofdklasse.
ZAP is volledig weggespeeld.
Maar goed, misschien zie ik het te veel door een groen/zwarte bril
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?