Regio C dames, sinterklaas weekeinde

• Toeschouwer

Quote uit verslag Schipluiden - Stompwijk (geschreven door Stompwijk)

Tussendoor scoorde de tegenpartij nog af en toe een puntje. Marieke ging in de break, doelpunt, en een keeper gevloerd, waarna keeper nummer 2 in het doel kwam, geloof ik. En zo bleven de keepers afwisselend een paar keer lekker lang liggen, we hebben 3 x stil gestaan tussendoor, wat ons misschien wel uit het spel haalde, want daarna werden we een beetje zenuwachtig en gingen we slordige fouten maken, zoals de bal weg gooien of slecht aanspelen, kansen niet goed afmaken..

Getuigd van weinig sportiviteit door zo over een tweetal serieuze blessures bij de keepers te praten..

• Neutraal

Zeur toch niet zo toeschouwer, laat ze gewoon lullen. Of zit er misschien een kern van waarheid in…..?

• Toeschouwer

Ik was er niet bij, maar vind het gewoon niet echt aardig om zo iets in een verslag te schrijven!

• Feessie

is het een verslag op hun eigen website? dan vind ik dat je dit best mag neerzetten.

Is het een verslag op handbal startpunt…dan vind ik persoonlijk dat dit een neutraal verslag hoort te zijn omdat ook buitenstaanders dit lezen.

• Sjakie

Als we ons al druk moeten gaan maken wat alle individuele teams in de verslagen op hun websites schrijven dan is volgens mij het eind zoek.

Je kan op een gegeven moment ook moeilijkheden gaan zoeken. Zeker als je zelf niet bij de wedstrijd bent geweest.

Ik vind het iets anders als bijv. het publiek of de speelsters zelf opmerkingen maken. Dat vind ik dan weer niet kunnen.

Maar ik zou me zeker niet druk maken om wat in zo'n verslag staat. Kom op zeg. Gaat het nou ook nog eens een keer over gewoon handballen.

Iedereen maakt zich maar druk om wat iedereen zegt en doet. Gewoon lekker spelen en verder geen gemeut.

Ciao!

• euhm?

Inderdaad, en ik had niet echt gedacht dat dat stukje zelfs hiér gekopieerd zou worden op een forum waarvan ik niet eens wist dat het bestond.

Misschien niet heel sportief inderdaad, dus mijn excuus, maar nogmaals, het was alleen bedoeld voor het eigen clubblad.