Regio C dames, sinterklaas weekeinde

• 12e vrouw

Har&o - Gemini word voor Har&o

Ventura - Quintus word 2 ptn voor Quintus, makkelijke zege

Hercules - DWS Gaat DWS pakken

Westlandia - Atomium word gelijk

Schipluiden - Stompwijk Schipluiden gaat hier het schip in, 2ptn voor Stompwijk

Roac - VTC Roac gaat dit makkelijk winnen, want VTC gaan hun mond toch weer niet houden, en lopen zo weer tegen een verlies aan, sorry VTC maar het is waar

Succes allemaal

• blabla

HARO - Gemini: Ik vond HARO afgelopen weekend erg sterk en denk dat ze ook hier gaan winnen

Ventura - Quintus: Wie remt Quintus dit seizoen af?? Het zou leuk zijn voor de competitie als Ventura wint, maar ik verwacht Quintus

Hercules - DWS: Hercules

Westlandia - Atomium: Westlandia

Schipluiden - Stompwijk: Stompwijk

Roac - VTC: ROAC

• Kim

HA R&O - Gemini - ik hoop wij (gemini)

Ventura - Quintus- quintus (maar hoop stiekem ventura, zou heel mooi voor ons zijn)

ROAC - Vriendschap- geen idee.. roac?

Hercules - DWS- DWS

Westlandia - atomium - westlandia

Schipluiden - Stompwijk - schipluiden

• Viva La France

We zullen wel zien bij RAOC - VTC wie de punten mee gaat nemen op Sinterklaasavond. Denk dat het wel een leuke pot zal gaan worden en wat betreft ons mond houden tegen de scheidrechters, was dit de eerste keer dit seizoen dat we weer in de herhaling van vorig jaar vielen. De andere wedstrijden zijn we heel braaf geweest dus hopelijk kunnen we ook heel braaf zijn op Sinterklaasavond. Ik persoonlijk zal me er niet al te druk om maken die tijd heb ik gehad.

Ik hoordde dat er niet met hars gespeeld mag worden maar als er ook hars aan je bal zit van de trainingen van afgelopen week dat je dan met je bal ook niet mag ingooien. Nu hebben wij deze week de hars pot aan de kant laten staan maar ja de ballen zien er natuurlijk niet al te schoon eruit. Is dit correct?

Allemaal heel veel succes en we zullen wel zien wie Sinterklaas dit jaar lief of stout vond!

• ollekebolleke

Neem maar wat schone handballen mee. Je weet nooit wat de zaalbeheerder ervan zegt. Succes

• blabla

Nee, die ballen mogen ook niet de zaal in… Schone ballen dus (tu)

Succes allemaal!!

• Draakje

Dat wordt dan lastig….. nog nooit mee gemaakt, alleen in regio zuid doen ze overal zo moeilijk over hars….

Maar we gaan geen discussie voeren over hars, anders hebben we de poppen weer aan het dansen:P

• speelster

In de regioklasse C wordt er bijna niet met hars gespeeld idd !

alleen bij HAR&O weet ik dat ze met hars spelen, verder nergens dacht ik..

• Draakje

Maar dit is omdat het niet mag in de sporthallen…. Bij HARO wel idd, heerlijk…

Wij hebben weer het geluk dat we zijn ingedeeld in regio C:S, want ook wij spelen met hars…

• Ventura

Is er ook nog iets waar jullie wel “blij” mee zijn?

Wat een geklaag zeg…..

scheids niet goed, tegenstanders niet aardig, supporters niet gezellig genoeg, wel/geen hars.

Misschien tijd voor de Goede Voornemens??