ja papa
boom en ik genieten van al deze dicussies. leg het vuur aan ieder zijn schenen en je hebt een leuk discussieforum.
we lezen dit toch allemaal graag.
laten we het eens hebben over kwiek of nieuw heeten of een van deze clubs, gebeurt daar nooit eens wat. jammer hoor,
we willen wel wat te lezen, zeuren, roddelen en noem maar op hebben
Idd blabla
Tis allemaal leuk en aardig dat teamsport en je doet het samen, maar riekie en lotte worden niet echt vrijgespeeld maar doen het echt zelf. Dat geld ook voor Astrid Steltenpool. Dus zet de topschutters van elke positie bij elkaar en je hebt gewoon een topteam! Maaike Sneek is echt niet goed BTW. Ze doet aardig mee that's it.
Dus zeg het maar:
Ik ken geen namen van ZAP. Alleen van VZV en VVW en maar 2 van DTS, VZV en VVW zijn wat mij betrefd ook de betere clubs van de 4. Helaas is het onderling nog niet beslist, nog even geduld!
Linkerhoek: Die van ZAP is wel ok weet alleen niet hoe ze heet.
Linkeropbouw: Marina Koopman DTS en Astrid Steltenpool VVW
Middenopbouw: Lotte Prak VZV en Wendy Schouten VVW
Rechteropbouw: Riekie Singer VZV en Laura Beemster DTS en Jolanda Groot VVW
Rechterhoek: Sandra Ruiter VVW
Cirkel: Miranda Hooiveld VVW en Tamara Visser VZV
Best een mooi team al zeg ik het zelf.
In nieuw heeten is een geitje geboren
bij kwiek in raalte was er weer wasdag echter niet op maandag maar wegens een schrikkeljaar op dinsdag
Bij dos was er gisteren een Tl lamp stuk in de sporthal
En in lemerlerveld was ronnie te laat op trainen wegens teveel rode stoplichten
O ja helemaal vergeten bij borhave was er deze week helemaal niets bijzonders, of je moet het vervelend vinden dat de zegeltjes op waren bij de C-1000
Als je goed leest zie je dat het een VZV, VVW team is. Maar als jij nog andere suggesties hebt, laat je door mij niet tegenhouden!
Oh ja Riekie gefeliciteerd met je uitnodiging voor Papendal!!! (ze moeten toch ergens aan hun geld komen) Hoe denk je ooit iets te gaan bereiken als je bij VZV blijft??? Al die meiden spelen al lang in de eredivisie!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?