VZV, ZAP, VVW en DTS

• BOOM

Wie zijn de beste speelsters van deze 4 clubs???

• cirkeltje

vzv= Riekie Singer en Lotte Prak

• simon

Wie zijn de beste speelsters, ik denk dat je niet over 1 speelster kan spreken, je moet het toch met je team doen.

Ieder heeft zijn eigen kwaliteiten.

Of als je van doelpunten mag spreken zal ik Mayke van Zap op nummer 1 zetten, maar zus Femke zal weer een vaste kracht in de verdediging haar vrouwtje staan, Wendy en fenna komen dan weer uit de hoek het beste, en dan marije zal weer beter op de opbouw haar punten pakken.

Maar dan ook de keepers die houden bij de ene wedstrijd de ballen eruit die eigenlijk erin moet en andere keer vallen de ballen erin dat je denkt die houden ze eruit.'

Dus ik denk dat je niet van beste speelster kan spreken, maar van welke ploeg kan het beste met elkaar de punten pakken.

zap liefhebber.

• blabla

ik

• ballenmeisje

Riekie Singer!

• BOOM

Als we nou van die beste speelsters 1 team maken dan word er misschien een van de 4 kampioen en want zo schiet het niet echt op!!!!!

Als DTS nu degradeert kan er daar wat weggetrokken worden! Incl. trainer!

Johan de Moel naar VVW???!! En dan neemt hij Marina Koopman mee? Rieki, Lotte en Mayke erbij?? Kampioenenteam zeg ik.

• Cynist

En waarom moet men dan nu weer net naar VVW toe?

• BOOM

Omdat die de beste resultaten heeft de afgelopen seizoenen!!

• joppert

Een nieuw regioteam oprichten? Dan doorstomen naar de eredivisie!

Alles onder een nieuwe naam. breeveld (breezand en t veld) marina mag er dan ook bij.

• jager

Hoezo Johan de Moel naar VVW als trainer presteert hij dan zo goed?

denk dat er betere zijn als hij