Voorspelling 3e ronde regioklasse D

• James

Ben toch benieuwd wie ze dan moeten gaan vastzetten nr 12! Volgens mij is het belangrijker om doelpunten te maken tegen deze gasten gezien het aantal tegendoelpunten…

• nr. 12

beedeecee123 ???

Wat wil je nu eigenlijk zeggen met je opmerking?

p.s. ik zou ze allemaal vast zetten is makkelijker vooeral als je niet weet wie

• fondsy

ik zou persoonlijk de keeper vast zetten!

moet je alleen wel uitkijken dat je niet in de cirkel staat:)-D

• James

Lekkere tip Fondsy! Waarom de keeper? Hij kan ze toch niet scoren??!

• fondsy

o echt

gaat toch nergens over denk doe ook even mee(:P)

succes allemaal zaterdag of zondag

• Frits Hansson

61, Waarom gaat LHV hoge ogen “scoren”? Ze hebben pas twee punten uit twee wedstrijden…

Ook leuk: wie denken jullie dat er meedoen om het kampioenschap?

• Frits Hansson

61, Waarom gaat LHV hoge ogen “scoren”? Ze hebben pas twee punten uit twee wedstrijden…

Wie denken jullie dat er meedoen om het kampioenschap?

• fietspomp

Ik denk dat BDC mee doet, verdedigend laten ze zien dat het goed zit, en als ze er 1 meer blijven scoren dan de tegenstander gaat het goed komen. Verder denk ik dat volendam, lhv en de blinkert ook hoog eindigen…wordt een spannende competitie denk ik!

• Zwetsge

Ik verwacht de volgende ploegen voor de nominatie titelkandidaat:

Volendam, ervaren ploeg met veel routine

Smeeing BDC, aan hun stand verplicht gezien hun jarenlange ervaring op hoger niveau

UDSV, geslepen ploeg draaide vorig jaar ook goed mee in de bovenste regionen

(misschien ook) LHV, ken de ploeg niet zo goed maar zie dat ze veel getipt worden op dit forum

• langejan

BDC gaat zéker bovenin meedraaien, we spelen goed en zijn lekker begonnen, die lijn trekken we zondag lekker door.