Voorspelling 3e ronde regioklasse D

• Benno

Lotus-Lacom

De mannen uit Hoofddorp willen direct veel punten pakken, zodat zich snel veilig spelen. Wanneer Lacom direct een hoog tempo speelt geeft ik ze een kans. Uiteindelijk denk ik dat de ervaring de doorslag geeft 23-19 voor Lotus

De Blinkert-UDSV

De Blinkert boekte een goede overwinning op LHV, maar afgelopen weekend vielen ze volledig door de mand door met 18-20 te verliezen van Tonegido. Gelukkig hebben ze twee de tijd om hierover heen te komen en pakken de punten 29-25

LHV-Volendam

LHV heeft afgelopen weekend knap de punten meegenomen uit Breukelen. Weet niet wat ik van deze jongens kan verwachten. In Volendam weten ze hoe het spelletje gespeeld moet worden en ik denk dat ze de punten mee naar huis nemen 25-30

ARC-Smeeing/BDC

ARC staat onderaan met 0 punten. Smeeing/BDC heeft afgelopen weekend dik gewonnen van We Have. Opvallend is dat de BDC de minste doelpunten heeft gemaakt tot nu toe. Daar tegenover staat wel dat ze pas 31 doelpunten tegen hebben gekregen. Weinig doelpunten 15-19

Tonegido-Nijenrodes

Ken geen van beide ploegen. Op basis van de namen op de websites zeg ik Nijenrodes. Speelt good-old Hans van Dijk nog samen met zijn maatje Anel? 23-30

We Have-Hercules

We Have afgelopen weekend dik verloren en gaan dit recht zetten. 28-26

• NO9

Lotus-Lacom

Lotus 27-25 (ervaren!)

De Blinkert-UDSV

25-27 (gelouterde ploeg)

LHV-Volendam

30-23 (veel sneller)

ARC-Smeeing/BDC

25-23 (wie spelen er nog bij Bdc??)

Tonegido-Nijenrodes

We Have-Hercules

25-25

21-30

• Fietspomp

Lotus-Lacom

Lotus wint met een klein verschil. 26-24

De Blinkert-UDSV

De Blinkert verloor verrassend de afgelopen week, dit willen ze rechtzetten. 25-21

LHV-Volendam

LHV wint dit met een doelpunt of 3 verschil. 29-26

ARC-Smeeing/BDC

ARC nog geen punt, BDC won dik van Wehave, al had ik begrepen dat ze veel man tekort kwamen. Toch wint BDC dit. 15-22

Tonegido-Nijenrodes

Nijenrodes zal dit winnen, en ik denk met ruime cijfers. 22-34

We Have-Hercules

We Have afgelopen week zonder een aantal goede spelers, zijn ze er dit weekend wel bij? 25-23

• 1979

Lotus-Lacom 20-22 (ken deze ploegen niet zo goed)

De Blinkert-UDSV 23-25 (de blinkert heeft wat goed te maken, maar is niet goed genoeg)

LHV-Volendam 32-26 (LHV overtuigend afgelopen zondag, ligt wel een beetje aan waar volendam mee komt)

ARC-Smeeing/BDC 25-23 (BDC heeft de smaak te pakken, maar scoort te weinig)

Tonegido-Nijenrodes 18-26 (Nijenrodes zal zich weer herpakken na hun nederlaag zondag)

We Have-Hercules 17-25 (WeHave niet overtuigend tegen BDC, zal weer niet zo zijn.)

• nr 12

Lotus-Lacom

Lacom gaat het moeilijk krijgen in Hoofddorp, of toch niet, wie is verleden jaar de degradatie samen met Hercules net ontlopen.

De Blinkert-UDSV

Gedegradeerd uit de hoofdklasse, en nu tegen het geroutineerde UDSV altijd lastig. Geef de Blinkert het voordeel van het thuis spelen, maar zal ze niet cadeau gegeven gaan worden.

LHV-Volendam

Twee aan elkaar gewaagde ploegen, denk dat LHV aan de cirkelloper van Volendam twee man kwijt is. Denk in de laatste minuut de winst voor Volendam.

ARC-Smeeing/BDC

Kan zware wedstijd voor de mannen van BDC worden als ARC de twee belangrijkste spelers kan vastzetten. Lukt ze dit niet op tijd, dan worden het dubbele cijfers verlies voor de mannen uit kudelstaart.

Tonegido-Nijenrodes

Nijenrodes met beetje mazzel alsnog gepromoveerd naar de regio D klasse, Tonegido uit altijd lastig. Zet winst op Tonegido.

We Have-Hercules

Zal een spannende wedstijd gaan worden, verleden jaar ook puntje puntje wedstrijden. Zet toch de punten op WeHave.

Gr nr 12

• SambalBij

Lotus-Lacom

Lotus afgelopen weeken waarschijnlijk ten onder aan conditie, tegen Lacom krijgen ze hier weer problemen mee. Alleen is Lacom technisch veel minder. Daarom winst Lotus.

De Blinkert-UDSV

UDSV pakt hier de punten!

LHV-Volendam

LHV wil net als vorig seizoen hoge ogen gooien, toch gaan ze hier voor de tweede keer niet de 2 punten pakken. Denk een gelijkspelletje.

ARC-Smeeing/BDC

Ruime winst BDC, tegen het tot nu toe ondermaatse ARC.

Tonegido-Nijenrodes

Tja helemaal naar het noorden, wordt een lange reis voor Nijenrodes en zet dus ook in op het thuisvoordeel van Tonegido!

We Have-Hercules

Hercules zet door en staat na het weekend op 5 punten.

• fondsy

Lotus-Lacom ….lotus

De Blinkert-UDSV ….udsv

LHV-Volendam ….volendam

ARC-Smeeing/BDC …..Smeeing/BDC

Tonegido-Nijenrodes …..Nijenrodes

We Have-Hercules ……We Have

• 61

Opvallend meeste uitslagen zijn we het met elkaar eens.

Ook opvallend, wel voorspelling maar niet weten wie er in BDC spelen. en wie moeten ze dan vast zetten?

Ik denk dat LHV hoge ogen gaat scoren ze hebben brede selectie en gaan voor het kampioenschap

• nr 12

Dag nr 61

Weet precies wie er in BDC speelt en ook wie wat en hoe ze die mensen vast moeten zetten, maar ga niet alles verklappen.

Word voor andere ploegen wel heel makkelijk handbal spelen als ze alle info van andere krijgen.

Gr nr 12

• beedeecee123

BDC is een nu een mengsel van een aantal BDC'ers en een aantal Fulmen-spelers. Koen Smeeing speelt weer mee en over een paar weken voegt Patrick Eppink zich bij de selectie.

groeten