schande voor het handbal

• kirsten

mok,

ja ik speelde er ook vaak toen ik nog in jeugdteams zat dan, de dames van mok ja daar speelde ik ook wel is tegen,

toen onze vereniging nog laag speelde altijd gezeik kunnnen alleen maar winnen door te zeiken oja er speelt wel een goeie dame aan de aardig STEVIGE kant maar er zat handbal in maar als het dus niet naar moks zin ging ook die stevige dame dan gingen ze inderdaad slaan enz maarja ik hoef me er gelukkig niet druk om te maken aangezien hun 3e klas spelen ofzo en wij hoger. maar het is een aparte club ja die bestaan er helaas

maar je hebt helemaal gelijk robdk

• handbal

Leraar Nederlands bedankt voor het vertalen maar hier is het laatste word niet over gezegd er worden stappen gemaakt naar de politie , en naar nhv dus word vervolgt.

PS. ik heb dyslexie maar wou het toch plaatsen sorry hier voor.

• handbal

Leraar Nederlands bedankt voor het vertalen maar hier is het laatste word niet over gezegd er worden stappen gemaakt naar de politie , en naar nhv dus word vervolgt.

PS. ik heb dyslexie maar wou het toch plaatsen sorry hier voor.

• Tjah

Speelt “ the Caveman” er nog?

• het medium

het verhaal van handbal kanik wel begrijpen.het is niet de eerste keer dat deze vereniging asociaal gedrag vertoond. ik kan mij nog een wedstrijdt herinneren dat er binnen 5seconden een speler van mok een mes uit zijn tas haalde naast de bank,en daar mee een speler van het toen malige wik telijf ging.dit is maar een voorbeeld van wat daar zoal gebeurd,heeft veel temaken dat daar (met alle respect) veel mensen uit het kamp hebben gespeeld .en in de loop der jaren is er op alle niveau,s bij mok wel regelmatig incidenten geweest. dus kan ik mij de reactie voorstellen dat mensen deze vereniging graag zien verdwijnen ,en als het nhv zijn huiswerk beter zou doen had waarschijnlijk mok al uit competitie genomen moeten worden,daar het bestuur hun leden en suporters blijkbaar niet in toom kunnen houden.

er is maar een oplossing zorg dat je divisie gaat spelen , ben je van dat probleem af

• mighty knickduck

niet mokken, lekker wokken!

• zwijndrecht

Conventus 2 (Heren) heeft aangevraagd lager te mogen spelen omdat ze een aantal langgeblesseerden hebben en er een aantal spelers gestopt zijn. MOK 1 heeft op hun en op eigen verzoek de plaats van Conventus in de 3e klasse overgenomen.

Iedereen is erg blij dat ze niet meer tegen MOK spelen want als je in Dordrecht speelt hebben ze een eigen scheids die in het bestuur zit, wiens zoon in het 1ste speelt en wiens koppelmaat de coach is van Heren 1.

Dit is te gek voor woorden want deze man fluit zeer partijdig. Er waren zelfs spelers van MOk die dit niet ontkenden.

Ach dat publiek heeft een grote bek maar in Zwijndrecht waren ze stil want daar hebben zijn ze afgeschoten vorig jaar.

supporter

• #5 - Harry

Is het dit MOK?

http://www.hvmok.nl/data/1/teamfoto-heren-senioren. jpg

Komisch dat daar een scheidsrechter op de teamfoto staat. Fluit deze man ook de wedstrijden van het team? Samen sterk?

• zwijndrecht

Inderdaad. Rechts achterste rij

• henzo

Haha het is uberhaupt al knap dat je van deze NON-atleten (zie foto) kan verliezen, of ze nou een scheidsrechter mee hebben of niet :)