:Xschande schande en nog eens schande[/b
hallo ik ga hier iets vertellen wat te triest voor worden over een club die eigenlijk nooit meer mag spelen.
ik heb het over MOK uit Dordrecht ik zal eens beginne met 3 jaar geleden om te laten zien dat er niks gebeurt met reactie naar nhv .ik speel met mijn team tegen mok na een erg gevaarlijk wedstrijd met supporters die alle scheldwoorden uit hun mond gooien zoals maak ze af kk kk kk of het normaal is uiteindelijk winnen bij en tot mijn verbazing word een een brandslang gehaald en spuiten ze de scheid nat met worden kut weif op donderen hier dit is 3 jaar geleden , kom ik dus na 3 jaar weer eens terug voor een wedstrijd en geloof we hadden al een voor gevoel en dat gevoel kwam uit we starten met als de scheid zegt als ik fluit monden houden oké duidelijk vervolgens beginne we met na 4 al eerste 2 min voor ons en dat ging maar door terwel wij gewoon klappen in ons gezicht kregen en niks me gebeurden sterker nog we kregen hem tegen het is rust komt er opeens een suppoter kom dan kk nou dit gaat echt te ver wij hebben in de rust gezegd jongens is moeilijk maar hou je rustig .tweedehelft begint een speler vraagt van ons waarom er een pingels zegt de SCHEIDS je moet je bek houden en 2 min en daarna word er om niks 3keer 2min uitgedeeld dus rood oké dan komt het onze hoek word tegen het hek aangegooid van uit de hoek te gevaarlijk we krijgen alleen een pingel die jongen kreeg nog geen eens geel,2min en eigenlijk zelf diep rood dus onze speler begon te schelden is niet goed maar te begrijpen waarop de scheid zeg jij kan van mij de kk krijgen daarna een reactie van de trainer tegen een speler je moet je bek houden anders schop ik de met je kop door het hek waarop wij hebben gezegd we stoppen dit was gewoon niet meer veilig.
deze club mag gewoon nooit meer mee doen in de competitie NHV doe je ogen open en doe er wat aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!