Oef 3e klasse tja da ken,
Maar dan zal ik mijn bronnen eens aanspreken.
Heren,heren,heren…..
Natuurlijk willen jullie de underdog positie dat snappen we allemaal hier op het forum.
Maar volgens mij zijn jullie de enige met versterking die ertoe doet.
Snelwiek is ook versterkt dat klopt maar de basis van dat team was lang niet zo sterk als die van jullie.
Dus geloof mij maar want ik had vorig jaar ook gelijk bij zowel kampioen als degardanten……zet m maar buiten die platte kar en poets hem maar op want feest zal het worden in Eersel.
succes !! en voor de rest ook.
Saturday 10-10-09
Blerick - Jupiter '75
De houthakkers tegen de felle mennekes die zichzelf graag in de underdog positie wurmen. Houthakkend team sterk verjongd, toch al een aardig tijdje aan het trainen. Kan een spannende derby worden. Gaat eraan liggen of jupiter 75 compleet is. 23-23
Swift H - Artemis
Swift H aardig aan de weg getimmerd met hun nieuwe trainer. Aardig wat talent in de ploeg rondlopen, met een goeid mix van een aantal oude rotten. Nu uit wel wat beter? Gaat zeker lukken. Artemis daarin tegen vrij statisch handbal. (voor wat ik van ze gezien heb) Goede opbouw rij, waar flink gebeukt kan worden. Zijn de jonges van Helmond daar tegen bestand? Afgelopen jaren altijd punten thuis gepakt. Wat nu ook het geval zal gaan zijn. Ruime overwinning voor Swift, gezien Artemis vrij weinig handballend vermogen heeft. 29-19
White Demons 2 - Hercules 4
2e Van WD aardig team, Hercules 4 een lange reis voor de boeg. Wat zal het 4e meebrengen? Vorig jaar toch gepromoveerd? Het 1e zal wat meer voorang hebben, en die moeten toch ook echt op zaterdagavond handballen. WD thuis een stuk beter. Kleine overwinning WD. 21-19
Sunday 11-10-09
Ha-STU - AHV Swift
Nadat heerle de groep verlaten heeft en is vervangen voor het 2e van AHV Swift, zullen er wat andere potjes gespeeld gaan worden. 2 promovendussen tegen elkaar. Ha-STU studenten ploeg, altijd onbetrouwbaar. Soms erg goed en snel spelend, soms wat tegenvallender. Nemen jullie de juiste spelers mee? Thuis wel aanwezig, Swift dat een stukje moet rijden zal wss minder gemotiveerd zijn. 22-18
Loreal 2 - V.H.C.
Weer een derby te noemen. Loreal 2 vorig jaar 1e helft koning van de competitie. Dit jaar weer? VHC sterk afgezwakt en mag de eerste wedstrijd meteen uit. Wat gaat VHC dit jaar klaar spelen? Aantal van de beste spelers vertrokken. Is kijken wat de jonkies dit jaar klaar gaan maken daar. Ik schat toch wel in dat ze niet gaan degraderen, daarvoor zitten er teveel andere zwakke broeders in. Toch zal de eerste wedstrijd geen punten op gaan leveren. 27-22
Snelwiek - NOAV
Snelwiek heeft dit jaar wat meer gemixt. Jonge garden is wat versterkt met oudere ervarenere spelers. Zal goed in de middenmood mee kunnen gaan draaien> NOAV is van de andere regioklassen over gekomen en zal meteen een snel en fel team tegen gaan krijgen. Ik verwacht dat Snelwiek de punten toch wel echt thuis gaat kunne houden. 31-24
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?