Regioklasse B

• cirkel

Kermit,

als dit waar is: raar, heel raar

waarom en hoe kan dit dan?

• Carlos Tnt

Moeten wij nu blij zijn dat we niet naar friesland moeten???

wellicht dat ons 2de team wel regioklasse wil spelen in regio A… kunnen we dat regelen?

of hoe kun je je verzoeken indienen… te gek voor worden dat we naar hercules moeten rijden terwijl heerle… de helft dichterbij is

• Helderziende

Hallo allemaal,

Aangezien mijn voorspellingen van kampioen en degradanten van vorig jaar is uitgekomen, zal ik me er ook weer eens aan wagen.

de kampioen van dit jaar is wel bekend denk ik.

Jupiter!!! ze zijn ernstig vertsterkt met 2 spelers die boven het regioklasse niveau uitsteken en de goede groep van vorig jaar heeft waarschijnlijk minder pech dan vorig jaar dus dat zijn ze de kampioenen.

Nu regioteam weg is wordt de strijd bovenin minder spannend denk ik. wel ontstaat er een behoorlijke subtop met ploegen als Swift Helmond met hun nieuwe trainer timmeren ze aan de weg. Ook loreal 2 en het nieuwe ook versterkte snelwiek doen daar mee evenals Heerle. en hercules Noav is de outsider maar een sterke ploeg na het ontstaan van de limburgse leeuwen.

Onderin echter wordt het uitgevochten door Blerick, HasTu, Artemis en helaas ook VHC (daar zijn de twee sterkste spelers vertrokken.)

Ik denk aan het volgende:

1. Jupiter

2.Loreal 2

3. Heerle

4. Swift

5. Snelwiek

6. White Demons

7. Noav

8. VHC

9.Hercules

10. Blerick

11. Artemis

12. HasTu

Reken daar maar op !!

• 9

Nu wil ik niemand van onze nieuwe aanwinsten tekort doen, maar een ervan komt over van Limburgse 1e-klasser en heeft geen ervaring op hoger niveau. Om dus nu maar te zeggen dat hij ver boven regioklasse niveau uitsteekt…

• Calzone

Nou nou nou, moet ik nou weer mijn erelijst doorsturen?

• 9

Alleen als je je volledige lijst presenteert; dus ook 2e ok WK moddersnorkelen!

• Calzone

Die zal ik zeker niet vergeten! Je weet toch dat 2e plaatsen de mooiste feestjes zijn!

Bijvoorbeeld: 2e beste cirkelspeler bij ons thuis!

• Helderziende

Sorry Calzone heb je maar 2 nieuwe aanwinsten dan ???

Ik hoorde 3 waarvan 2 met minimaal 1e divisieniveau, maar goed dan zal mijn doorgaans wel ingelichte bron het wel mis hebben.

Maar toch zie ik jullie als de favoriet dit jaar.

• Helderziende

Sorry ik bedoel natuurlijk nummertje 9…

• 9

Ik denk dat je bronnen inderdaad niet helemaal kloppen. Er is wel contact geweest met een andere speler van 1e divisie niveau maar die gaat liever 3e klasse spelen…