Heren Hoofdklasse B - Wat gaat het worden?

• deukie

Atomium word gewoon kampioen goeie spelers zijn een echt team als ze gewoon hun dingen doen winnen ze van iedreen vorige jaar hebben ze de punten bij de lage team verloren dus als ze dat veranderen dan worden ze gewoon kampioen!!!!

• Kont

Goede zinsbouw en dito argumenten!

• Jean United

Zullen toevallig 2 Libiërs in de achterhoek wonen en hebben ze die zo gek gekregen om een balletje te werpen. ga er niet vanuit dat dit toppers zijn, het is niet eens vermeld op handbalstartpunt.

Regioteam is een redelijke ploeg, bekend van vorig jaar. Heb wel gelezen dat ze wat hebben moeten afstaan aan Swift Arnhem. Het is een ploeg die wilt handballen en als het even kan ook nog mooi en frivool hoewel het daar de spelers niet voor heeft. Wel een hardwerkende ploeg die zich nooit gewonnen geeft! (ook niet toen ze 2-11 achterstonden;)..)

• lefthanded

Sos geen publiek?? Ik denk dat Sos het meest fanatieke publiek heeft van alle teams in de hoofdklasse B. (Misschien wel: De Hel van Den Haag). Alleen hun keeper is een half jaar weg (stage of zo)

Ik hoorde via via dat er bij Dios twee belangrijke spelers geblesseerd waren, klopt dit? En een speler gestopt was?

Bij Gemini zijn er 5 of 6 spelers gestopt en naar ik hoorde zijn de spelers die het op moeten vullen erg onervaren zijn.

• RR vooruit

Ik ben vooral eens benieuwd wat de tweede ploegen (Quintus, V&L en Sittardia) op de been brengen. Is toch altijd afwachten wat daar net niet goed genoeg is voor heren 1 of wat de schoenen spreekwoordelijk aan de wilgen heeft gehangen. Verschilt ook nog vaak van week tot week. Zij hebben de “luxe” (de ander noemt het een vloek) dat ze wekelijks wel ergens andere kwalitatief goede spelers kunnen optrommelen indien nodig…

Ik hoorde, dat bij V&L een aantal oud-gedienden van het oude heren 1 team (landskampioen 2001) zijn gaan ballen??? Als ze dat eens aanvullen met wat jongens van de Lions en talentvolle jeugd (tweede op NK A-jeugd afgelopen jaar), dan heb je toch een leuke ploeg staan. Potentieel gevaarlijke outsider…

Ook bij Sittardia gaan de geruchten, dat er toch wel weer enkele oud-gedienden bij komen om wat ervaring in de ploeg te krijgen. Ook zij kunnen eventueel nog een beroep doen op enkele spelers van het samenwerkingsverband “Lions”. Kon wel eens net doorslaggevend zijn voor een wat hogere klassering. Sittardia heeft toch veel wedstrijden met maar één doelpuntje verloren. Dan zullen ze wel niet zo lang in degradatienood verkeren als dit jaar.

Tja en Quintus… Met al de spelers die ze hebben aangetrokken voor heren 1, hebben ze een wel hele grote selectie en dus veel spelers die zullen gaan afvloeien naar heren 2. Ook mijn titelfavoriet dus…

• Pim Dim

Wat af hebben moeten staan aan Swift, waar haal jij je informatie vandaan en wie dan precies?

• AB

Publiek is helaas zo fanatiek dat de meeste scheidsrechters er niet meer willen fluiten…. triest, spreek dan ook liever over de schande van Den Haag.

ik denk dat Pimpernel een beetje met de woorden speelt, het zou immers niet ondenkbaar zijn dat Sos/kwiek komend seizoen een aantal wedstrijden zonder publiek moet spelen of misschien elders op neutraal terrein.

• Jean United

@ Pim Dim:

Meen gelezen te hebben enige tijd geleden op handbalstartpunt, dat er (volgens mij) 2 spelers naar Swift Arnhem waren vertrokken.

• Jean United

@ Pim Dim:

Excuses. Ik zag een speler van AAC en De Gazellen (zijn toch onderdeel van…?) naar Swift Arnhem. Verkeerde link gelegd..

Maar goed, dat verandert niets aan de voorspelling.

• Jean United

@ RR vooruit:

V&L speelt (zoals al eerder verteld) met dezelfde ploeg waar men de afgelopen 2 seizoen mee gespeeld heeft. Er heeft verder niemand zijn schoenen weer afgestofd of opgepoetst. Lees het bericht nogmaals goed door, daar staat duidelijk de samenstelling van V&L in.

Sittardia schijnt idd weer wat ervaring in de ploeg te krijgen, maar volgens mij hadden ze die aan het einde van de competitie ook al?? Verder zal coach Rymanov NIEMAND van zijn selectie bij één van de 3 clubs laten meespelen. Voor Lions 2 is dit natuurlijk een ander verhaal en mogen alle spelers dubbel speler (11 wedstrijden) alvorens ze maar voor één team mogen uitkomen. Dat kan zowel voor de tegenstander als voor het team zelf vervelend zijn, maar in dit geval komen daar spelers onder de 19-20 jaar erbij.

Quintus titelkandidaat door alle versterkingen bij 1. Ben ik volkomen met je eens.