Heren Hoofdklasse B - Wat gaat het worden?

• Handballigan

Ik ben zeer benieuwd naar hoe het gaat lopen in de Hoofdklasse B..

Er is nooit zoveel over te zeggen, vorig jaar werd PSV door niemand genoemd en ze werden toch overtuigend kampioen. De vraag is in hoeverre WItte Ster mee blijft doen zonder de 2 Quintusgangers, hoe sterk is Quintus 2, V&L is ook voor vele ploegen de onbekende..

SOS 2e in de hoofdklasse A lijkt idd heel wat, maar ze hebben dat ook niet zomaar gehaald, moet tog wel iets in zitten zou je denken. Regioteam voor mij de grote onbekende..

Vraag me af waarom Gemini zo laag wordt ingeschat, waar wordt dat op gebaseerd? tog 2e afgelopen jaar.. zeg het maar?!

Ik denk Quintus 2, Ventura of Atomium, als outsiders V&L en Wings

• pimpernel

zijn er nog veel veranderingen in de teams?

dit is wat ik gehoord heb, weet niet wat er waar van is.

- bij gemini stoppen een aantal spelers of gaan lager spelen.

- quintus krijgt vast spelers uit 1 erbij

- witte ster 2 spelers weg

- atomium 1 speler naar volendam???

- ventura 1 speler weg en een speler terug van quintus

- wat is dat regioteam????

- kwieksport publiek weg?

kloppen deze dingen?

en verder???

• Ralf

CAD2M / Regioteam? Even uitleggen dan maar!

Het Regioteam is een “aftakking” van het eerste van De Gazellen. Het is een samenvoeging van alle goede en welwillende spelers van de achterhoekse verenigingen. Nadat De Gazellen van de eredivisie naar de regioklasse is gevallen in een paar jaar is er hard aan de weg getimmerd. Dit jaar omhoog gezet doordat de beslissingswedstrijden gewonnen zijn en doordat er een plaats vrij kwam in de hoofdklasse. Met de nodige versterking dit jaar gaan ze proberen te verassen in de HKb.

• Pat

Las op handbalstartpunt dat ze libische spelers aan hebben getrokken???:S

Grote acties voor een team wat in beginsel nog regioklasse zou blijven spelen.

• Sjonnie21

Ben jij zelf 1 van die versterkingen Ralf?

• Ralf

Er zijn inderdaad twee Libiers aangetrokken.

Daarnaast ga ik terug naar mijn oude clubje in de hoop een versterking te kunnen zijn na een paar jaar studentenhandbal ;-)

We zullen zien wat het gaat worden!

• rodvlhl

Ik denk niet dat atomium mee gaat draaien voor de prijzen. Duncan was toch elke wedstrijd wel goed voor een doelpuntje of 8. en hij bepaalde voor het grotendeel op het spelletje en de snelheid.

• blabla

wat is er met duncan dan?

• Roy

duncan is volgens mij die speler die miss naar die andere club gaat ??

• rodvlhl

Volgens de NHV site is hij overgeschreven naar Volendam