Regio D wk 19

• rammer

Henkes de uitslag is wel bekend hoor http://www.landelijk.nhv.nl/zoekmachine/competitie/NHV-DISTRICT-LANDELIJK/HANDBALL-ZA-WK/3020/08#

Groeten..

• nr 5

Klopt Rammer,maar Henkes is dat niet een beetje veel 10 doelpunten?

We hebben nog steeds een kleine selectie met kneuzen en morgen zal het wel weer kaarten worden!!

Denk dat jij het seizoen wel kan afmaken en laten we hopen dat we dat onsportieve en leugenachtige koppel nooit meer tegen komen,

gelukkig zijn er ook eerlijke en sportieve koppels in onze klasse dat zag je de laatste 4 weken wel.

gr

• Leuk Joh

5-0 is geen 10 doelpunten verschil

• Bijna met pensioen gaande keepert

Gaan we vanavond trainen of kaarten ????????

Anders blijf ik lekker bij me moppie op de bank liggen.

• nr 5

Blijf jij maar lekker liggen maat,zoals ik het nu kan overzien zal er niet veel gedaan worden

door blesures en geen zin!!!

Je kan ook een keer mee kaarten,kun je wat extra centjes winnen voor je pensioen?

5-0 zal ook lekker zijn,zijn we zeer tevreden mee.

Kaarten is voor homo`s

En we gaan gewoon spelen tegen UD,anders raak ik met me ouwe lichaam uit me ritme

• henkess

let op mijn woorden nr. 5, ook een gehavend hvbs krijgt het niet meer zo moeilijk tegen udsv.

Vanavond trainen we gewoon, oude keepert.

voor jou nog 240 speelminuten en dan met pensioen.

Ok Henkesssss

Tot vanavond,ik verheug me er weer op om de balletjes van je te vangen hahahahaha

Wedstrijd BS-UDSV gaat gewoon door.heb via via contact met de bond gehad en die bevestigen wat ik al de hele week schrijf.

Groeten en een prettig weekend…… Afz. de Bijna met pensioen gaande Keepert