Avondje kaarten zal niet verkeerd zijn,heb er nu al zin in!!!
Ik teken ervoor,kunnen de blesures een beetje helen en de oudjes een snipper nemen.
Kampioen wel maar liever niet promoveren want de selectie is klein en kwetsbaar of er moeten wat spelers erbij komen.
Wij hadden dit jaar handhaving als doelstelling omdat er niet veel getraind kon worden door werkzaamheden en prive activiteiten en gezelligheid hoog in het vaandel stond.
Nieuwe seizoen zal er meer getraint gaan worden en zullen de doelstellingen wat hoger gesteld worden.
Dus zoals het er nu voor staat zullen we voor de titel gaan en hopen we op wat versterkingen voor het nieuwe seizoen,wie zich geroepen voelt
kan altijd gezellig mee trainen op donderdag of mee kaarten bij een wat mindere opkomst!!!!
Tevreden met het antwoord pss en tot donderdag dan maar?
Groet
HVBS - UDSV 2.Punten blijven thuis. Het is maar de vraag of we spelen??????????????????????????????????????
LHV - Lotus.Lhv pakt de punten. Coco, waar ben je, durf je geen voorspelling meer te doen?
ARC - SDS '99. ARC gaat gewoon 2 punten pakken, zij behoren simpelweg in de regioklasse thuis.
Tonegido - Kras/Volendam 3. De punten gaan gedeeld worden!
Zaanstreek - Hercules 2. Ren je rot tegen ren je rot. punten blijven in zaandam.
vandenBerg/WeHaVe - van Rooyen/VVW. Weeps pakt misschien wel een punt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat heb jij gedaan dit weekend psssss, kan je moeilijk thuis brengen!!
Nou van mij hoeven we ook niet percee kampioen te worden, ik vind dit een leuke klasse met ploegen die allemaal aan elkaar gewaagd zijn en iedereen van elkaar kan winnen maar wij hebben allemaal een hekel aan verliezen dus vandaar dat het kampioenschap er nog steeds in zit..
Ben het met nr5 eens dat handhaven onze doelstelling was en dat het eigenlijk beter dan verwacht gaat..
Maar we met onze trainingsopkomst volgend jaar misschien dan wel te kort schieten..
Groeten Rammer
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?