Regio D wk 19

• nr 5

Avondje kaarten zal niet verkeerd zijn,heb er nu al zin in!!!

Ik teken ervoor,kunnen de blesures een beetje helen en de oudjes een snipper nemen.

• pssssss

he manne hoe zit het nou? ik hoor niet anders dat hvbs geen kampioen wil worden…………… maar uit alle berichten blijkt wel anders……..

• nr 5

Kampioen wel maar liever niet promoveren want de selectie is klein en kwetsbaar of er moeten wat spelers erbij komen.

Wij hadden dit jaar handhaving als doelstelling omdat er niet veel getraind kon worden door werkzaamheden en prive activiteiten en gezelligheid hoog in het vaandel stond.

Nieuwe seizoen zal er meer getraint gaan worden en zullen de doelstellingen wat hoger gesteld worden.

Dus zoals het er nu voor staat zullen we voor de titel gaan en hopen we op wat versterkingen voor het nieuwe seizoen,wie zich geroepen voelt

kan altijd gezellig mee trainen op donderdag of mee kaarten bij een wat mindere opkomst!!!!

Tevreden met het antwoord pss en tot donderdag dan maar?

Groet

• pssssss

ja ja…..

weten we dat ook weer….. nu maar hopen dat jullie het halen!!!!!

groet

• zuidwenk

HVBS - UDSV 2.Punten blijven thuis. Het is maar de vraag of we spelen??????????????????????????????????????

LHV - Lotus.Lhv pakt de punten. Coco, waar ben je, durf je geen voorspelling meer te doen?

ARC - SDS '99. ARC gaat gewoon 2 punten pakken, zij behoren simpelweg in de regioklasse thuis.

Tonegido - Kras/Volendam 3. De punten gaan gedeeld worden!

Zaanstreek - Hercules 2. Ren je rot tegen ren je rot. punten blijven in zaandam.

vandenBerg/WeHaVe - van Rooyen/VVW. Weeps pakt misschien wel een punt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat heb jij gedaan dit weekend psssss, kan je moeilijk thuis brengen!!

• rammer

Nou van mij hoeven we ook niet percee kampioen te worden, ik vind dit een leuke klasse met ploegen die allemaal aan elkaar gewaagd zijn en iedereen van elkaar kan winnen maar wij hebben allemaal een hekel aan verliezen dus vandaar dat het kampioenschap er nog steeds in zit..

Ben het met nr5 eens dat handhaven onze doelstelling was en dat het eigenlijk beter dan verwacht gaat..

Maar we met onze trainingsopkomst volgend jaar misschien dan wel te kort schieten..

Groeten Rammer

• nr 5

Gisteren effe contact gezocht met de trainer van Zaanstreek over de uitslag van afgelopen weekend tegen Udsv

De uitslag die eerder vermeld stond klopt,31-38 in het voordeel van Zaanstreek.

Zuidwenk neem je centen maar mee zaterdag gaan we toernooi houden in de kuil!!

• Bijna met pensioen gaande keepert

Weet niet hoe je er bij komt,maar wij spelen gewoon tegen UD 2 zaterdag.

Afgelopen zaterdag kwamen de scheidsen ook al met dat verhaal dat de wedstrijd niet doorging.

• rammer

Misschien dat ze bij UDSV 2 geen team bij elkaar kunnen krijgen maar aan de scheidsrechters en HVBS ligt het niet dat het niet door zou gaan dus ik vraag het me ook af hoe dat verhaal de wereld in is geholpen??

• Henkess

Nr. 5 we moeten spelen! Ik kan nu geen vertraging gebruiken weet je nog.

Vind het wel vaag dat nog steeds de uitslag van udsv-zaanstreek niet oficieel is.

Voor zaterdag voorspel (in tegenstelling tot eerder) ik een grote uitslag in het voordeel van hvbs. Gok op min. 10 punten verschil.