uitslagen heren regioklasse B ronde 18

• hekderziende

zoo der is weer genoeg om over te lullen/schrijven lees ik wel.

Ik vraag me af waarom er uberhaubt een tijdstop is met nog 1 seconde maar goed regels zijn regels, net zoals (en daar moet ik ventje wel gelijk in geven) na waarschuwen voor commentaar moet men de volgende keer wel degelijk straffen.

En tja als je al weet dat de 7meter opnieuw genomen moet worden waarom laat je m dan in 1e instantie nemen….?

Maar goed bij Loreal een puntje halen dan mag je denk ik niet mopperen ventje.

En nog slecht gespeeld ook.

• Ventje

Robok –> je hebt gelijk wat betreft de regels voor het overnemen van de strafworp alleen moet men met 1 sec een ingezette tijdstop niet meer de klok aan late nzetten maar alleen aanfluiten om de strafworp laten nemen…. Daarom zeg ik ook volgens mij waren ze oprecht geschrokken en de fout was dat men niet heeft gecommuniceerd / heeft gekeken naar de klok. Terwijl het een break out was met nog 5 seconde … en een directe rode kaart dus dan weet je dat de tijd (bijna) om is…

Wat ik zeg over die voetfout, kan ik ook begrijpen. Maar als er voor gewaarschuwd wordt moet je het ook bestraffen, anders heeft die waarschuwing geen nut. En mijn opmerking: Raar dat jij die zelf voetfout maakt vraagt om een voetfout, gaat de scheids er bij jou ook op letten. Heb ik ook maar 1 keer gezegd want ook dat mocht niet…

Dus ja het zijn opmerkingen op de leiding, maar commentaar had ik vorige week. Aangezien dat idd alleen een mening is dacht ik met voorbeelden te komen.

• wasbaer

ik was neutrale toeschouwer bij Loreal - VHC en wat daar in de laatste seconde gebeurde met die 7 mtr kan echt niet. De communicatie van de scheidsrechers was de gehele wedstrijd al niet echt goed. Bij twee minuten of gele kaarten werd er bijv. niets aan het sceretariaat doorgegeven. Als je laat in de 2e helft mensen vermanend moet toespreken dat iets niet mag ben je naar mijn mening niet goed bezig. Over het algemeen hebben ze goed gefloten echter vond ik hun houding erg nonchalant.

• supporter

Ook ik was supporter niet helemaal neutraal maar goed…de overtreding op de speler van VHC in de laatste seconden was een hele vieze, derhalve verdiende VHC een reele kans op een overwinning want die break was er gegarandeerd in gegaan immers die hebben ze geen enkele gemist volgens mij. VHC speelde een verdienstelijke 2e helft en was beter dan Loreal. Op basis van een gelijkwaardige 1e helf verdienden ze dus om hier te winnen.

Maar goed niet altijd zegeviert het recht dus een 7 meter is wat rest, immers een rode kaart was een offer en heeft uiteindelijk een punt opgeleverd voor Loreal.

Maar het terugfluiten van de 7 meter was echt niet goed, ondanks de regelementen. En wasbear je hebt helemaal gelijk wat betreft die houding van de twee ik zou m zelfs arogant willen noemen. Op de tribune was zelfs bij de loreal supporters te zien dat er een geschiedenis was tussen VHC en het arbitrale duo……….jammer.

• Ventje

ik zowel WASBEAR als SUPPORTER bedanken voor deze reacties… Ik geef hier namelijk mijn mening. Dan is het altijd de discussie, dat is zeker omdat je verloren(of gelijkgespeeld) hebt dat je begint te zeuren.

We kopen er niets voor maar dan is in ieder geval duidelijk dat ik niet alleen aan het zeiken was zonder dat er een kern van waarheid in zit!

• Brak

Zeg ventje, vind het wel leuk om te lezen dat je zelf beseft dat je loopt te zeiken.. maar het feit dat de reacties van twee willekeurige toeschouwers je tot deze schrale troost brengt roept bij mij een gevoel van medelijden en medeleven op. Ik ben blij dat ik jouw zoektocht naar bevestiging van zeiken met kern van waarheid heb mogen waarnemen. Laat niemand je ooit wijsmaken dat je zeikt ZONDER kern van waarheid, want dat is ABSOLUUT niet waar. Weet dat ik, en vele anderen met mij, je altijd hebben gesteund in je zoektocht naar de enige en echte waarheid!! Zet hem op kanjer, op naar een nieuwe kern voor volgende week! Wie weet koop je er nog eens wat voor..

• Jeanunited

Ga door jongens..geweldig dit!!:D

Ik kan nu al niet wachten tot de volgende wedstrijd van VHC op Limburgse bodem;)!