Ja daar issie weer…. en we hebben afgelopen weekend dezelfde scheidsrechters gehad als vorige week!! Dus ze hebben een herkansing gehad. Hoewel de wedstrijd beter is gefloten dan vorige week, vond ik het weer geen top wedstrijd van ze.
Ik ben van mening als een opbouwer tussen de 1ste en 2de speler doorspringt en vol van de zijkant wordt geduwd dat dit bestraft moet worden.
Daarnaast een speler die bij iedere strafworp zegt: Scheids voetfout…. we hebben 6 strafworpen gehad, en bij de eerste kreeg hij een waarschuwing dat hij dat niet mocht zeggen anders een tijdstraf, Als je vervolgens bij de 5de penalty nog steeds gewaarschuwd wordt, dan weet ik niet waarom je er iets van zegt maar niet bestraft.
Ik ben echter wel van mening dat we er niet bewust ingefloten zijn, want ze leken OPRECHT geschrokken van de fout die ze maakte in de laatse seconde! DE FOUT die ons de overwinning kost, omdat beide heren een genomen penalty in afkeurden omdat ze niet wisten wat er gebeurde toen de klok ging. 1 seconde op de klok en een penalty krijgen moet je de tijd niet meer aanfluiten alleen de penalty laten nemen!!!
Grootste probleem is onze eigen fout, namelijk een belabberde wedstrijd spelen. Dom balverlies en zonder druk spelen, het geluk is dat loreal ook niet in beste doen was. Daardoor spannende wedstrijd met domme fouten van beide kanten.
Dus voordat jullie weer zeggen dat ik alleen commentaar heb op de leiding, jammer van de penalty maar we hadden gewoon beter moeten spelen!