Dames hoofdkl.A ronde 17 28 - 01.03

• boom

Een disussieforum is er om discussie te voeren. Mensen mogen hun mening geven, vind jij die mening niet terecht dat kom je met andere argumenten om zo de discussie verder te voeren.

Ik vind het zielig als je dan af gaat geven om iemand die het leuk vind om dit forum te bezoeken. Echte liefhebber al kan je niet tegen discussie en meningen van individuen moet je niet op het forum komen.

Laters

• stapelbergje

Over TVO heb ik geen idee…

Van Stevo erg jammer natuurlijk dat een trainer vroegtijdig de club verlaat…. Maar misschien beter voor beide partijen…

Verder over SEW 2 –> borhave verdiende een punt door het goede spel! en of SEW nou goed was of niet het was een spannende wedstrijd!

• Sporter

Op de site van TVO staat een stuk waarin ze zich inderdaad terug willen trekken. Toch staat dit nog niet vast.

In dat stukje staat dat ze hun eerste misschin terug willen trekken, omdat er volgend jaar weinig speelsters zijn die voor het eerste willen gaan.

Zodoende willen ze van hun tweede team het eerste maken, als ik het tenminste begrijp.

Maar zo hoorde ik van het weekend ook dat LHC zich terug wil trekken? Klopt dit? En kan dit sowieso wel?

• boom

Nee hoor, LHC trekt zich echt niet terug.

• Sporter

Oké, vond dit al ontzettend vaag. Gelukkig maar dan!;)

• een liefhebber

Hey Boom, ik zeg toch niet dat ze geen commentaar mag geven, ieder zijn mening.

Ik geef alleen mijn mening dat het nu een soap begint te worden omdat er keer op keer over teruggekomen

word, en de dames van SEW 2 er niks aan kunnen doen maar dat het NHV de beslissing heeft genomen.

Dus niks zielig, zoals jij het brengt mag ik dus mijn mening niet geven?!

En de vraag was of het iets persoonlijks was en daar heb ik normaal antwoord op gehad dus ik begrijp jou probleem niet.

De pot verwijd de ketel, het is toch een discussieforum maar mag dat alleen als je wat te zeiken hebt en niet iets positief te melden hebt?

• Danielle

Ha echte liefhebber,

Mijn reactie in het andere bericht gelezen? Denk dat we dit nu maar moeten afsluiten.

Boom heeft alleen netjes gezegd dat het hier een discussieforum is en je -als je daar niet tegen kunt- gewoon niet moet reageren. Ik vond je reactie ook wel een beetje overdreven. En ook in deze reactie bespeur ik enige frustratie. Niet doen, heb je niks aan, volgens mij interpreteer je het een beetje verkeerd en bedoelt boom het niet vervelend naar jou. De opmerkingen van anderen hier op het forum heb je waarschijnlijk ook verkeerd opgevat. Het gaat helemaal niet om SEW, das vast best een leuke ploeg. Het gaat om de regels, zoals die door de bond zelf zijn vastgesteld en om hen moverende redenen nu toch maar niet zijn toegepast in dit geval. Maar dat sluiten we nu maar af.

Het is maar goed dat we niet allemaal ja en amen zeggen, anders had dit discussieforum volgens mij geen zin. Toch juist leuk om te kunnen zeggen wat je wilt? Uiteraard met respect voor anderen, maar volgens mij gebeurt dat altijd hier. Ik zou zelfs nog wel vaker wat meer uitgebreide verhalen willen zien van wedstrijden, wat mensen van de tegenstander, de scheidsrechters etc. vinden en hoe mensen de wedstrijden ervaren! Leuk!

• een liefhebber

Danielle,

Ok, ben het met je eens, discussie gesloten.

• Bop

Ook TVO trekt zich niet terug

• ballenmeisje

Niet? Waar komen die geruchten vandaan dan?