De keeper van borhave was erg goed.
Sew heeft niet een van de beste wedstrijden gespeeld.
Nieuw Heeten - GIBO Groep/Kwiek 2 16:16
Stevo - ZAP 19:29
VZV - DTS'48 27:31
Borhave - Zeeman Vastgoed/SEW 2 21:23
Havas - TVO 32:12
Auto van Ewijk/LHC - van Rooyen/VVW 18:20
niuw heeten - gibo niet verrassend
zap zijn op de goede weg richting top
dts -vzv verrassende uitslag
sew klein verschil
havas
vvw
Hey ballenmeisje, zodra er slecht nieuws is dan ben je wel op de hoogte he. Net zoals je negatieve reacties over SEW, heeft die club je ooit wat aangedaan? Je zou bijna denken dat je via deze weg je gram probeert te halen.
Het is alleen jammer dat dames 2 van SEW daar de dupe van moet worden.
In plaats van dat het over de wedstrijden gaat wordt het een soap over het wel of niet toe kennen van 2 punten, wordt jij daar misschien beter van?
Als een coach op non-actief zoals bij Stevo wordt gezet vind ik dat geen goed nieuws.
Het is jammer dat dit soort dingen gebeuren en ze het niet samen tot het eind kunnen afmaken.
En je mag het natuurlijk vinden maar je gaat tot in den treurnis door.
Elke week hoop je dat door het 2-punten voorval SEW 2 verliest, hoe kortzichtig ben je dan!
Die meiden knokken ook elke wedstr. voor de punten en ieder heeft zijn voorkeur maar om dit elke keer op een negatieve manier te melden vind ik dus overkomen of dat er meer speelt dan alleen voorkeur hebben.
Laten we maar gewoon weer naar de aankomende wedstr. kijken, het is in ieder geval een spannende competitie.
Ik vindt het ook heel jammer dat het seizoen niet met de trainer afgemaakt kan worden, maar hier is echt alles aan gedaan om het wel tot een goed einde te brengen. Maar als het vertrouwen weg is tussen spelers en trainer dan raak je alleen maar gefrustreerd, en niet alleen de spelers ook voor de trainer is het dan niet meer prettig werken. Denk dat deze beslissing de juiste is, voor beide partijen. Nu er voor zorgen dat de koppies nog weer een keer omhoog kunnen en dat we de laatste wedstrijden er nog weer voor kunnen vechten… Paar puntjes zou leuk zijn. Andere standen zijn wel aardig als voorspeld.. vindt alleen verassend dat VVW niet dikker gewonnen heeft.
Nou mijn excuses dan hoor!
ik heb helemaal nix tegen SEW! echt niet! heb zelfs heel erg weinig tegen ze
gespeeld dus ik heb eerlijk gezegd ken ik ze helemaal niet zo goed!
alleen dat van die punten vond ik niet helemaal eerlijk! maar daar ben ik niet
de enige in!
Het is inderdaad een spannende competitie dus laten we daar maar mee
verder gaan ja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?